Radu Savopol: „Pentru mine, Fika18 este o lecție de business și de succes”
Reading Time: 2 minuteAnul 2021 s-a încheiat pentru brandul Fika18 cu o cifră de afaceri record, de 200.000 euro, în condițiile în care anul anterior aceasta nu a depășit 35.000 euro.
Evoluția spectaculoasă a avut ca premise investițiile constante în magazinul concept, modernizarea și dezvoltarea laboratorului și inovația la nivel de produs, regăsită în lansările de noi produse.
„Pentru mine, Fika18 este o lecție de business și de succes. Am urmărit acest concept încă
de la lansarea lui și am fost încântat de povestea din spatele Fika18 și de gustul desăvârșit al fiecărui produs ce iese din laborator. Am hotărât să investim în acest business, convins fiind că, deși este un business nișat, are potențialul de a se dezvolta exponențial și poate ajunge lider pe acest segment. Specializarea pe nișa de croissante și calitatea impecabilă a produselor sunt coordonate ce stau la baza dezvoltării cu succes a acestui business”, a declarat Radu Savopol, acționar Fika18 și Managing Partner.
Pentru anul 2022, vom continua să investim în dezvoltarea magazinului, ce a devenit o destinație vizitată frecvent de iubitorii de produse premium, gourmet, de arome și gust inconfundabil. De asemenea, brandul va fi disponibil începând cu acest an și pentru cei care doresc să îl acceseze în sistem de franciză.
Radu Savopol, Lucian Bădilă și Andrei Alecu au devenit în 2020 acționari, venind cu o viziune solidă de extindere pentru brandul concept de croissanterie. Astfel, pe lângă investițiile menționate, aceștia au contribuit și la extinderea rețelei de distribuție, crescând semnificativ numărul de unități HoReCa ce au listat produse din gama Fika18.
Oferta cofetăriei premium conține 10 sortimente speciale, de la cele clasice, cu unt, până la cele dulci, cu creme de ciocolată, cafea, tiramisu, cheesecake, zmeură, mango și fructul pasiunii, caramel sărat, alune, lime și busuioc sau fistic. Cele mai apreciate arome, în topul preferințelor clienților, sunt: fistic, ciocolată, mango, fructul pasiunii și cheesecake, aceste 5 sortimente însumând peste 60% din cota de vânzări. Toate produsele sunt fabricate în laboratorul propriu din ingrediente proaspete, de calitate superioară, iar termenul de valabilitate este de 24 de ore.
Publicul a fost deja convins de calitatea produselor oferite de Fika18, iar la HoReCa Awards 2020, cea mai importantă gală a ospitalității din România, a câștigat premiul întâi la categoria Cofetăria/Patiseria/Brutăria anului 2020, în competiție directă cu afaceri solide, branduri puternice, cu tradiție.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz