Radu Pilat, Heist Industries: Deschizători de drumuri fără limite
Reading Time: 2 minuteHeist Industries ies mereu din convențional, fiecărui proiect încearcă să îi dea o abordare nouă, fiind mereu altfel, ne povestește fondatorul și Creative Directorul agenției, Radu Pilat.
Cum a evoluat Heist Industries în acești zece ani? Cum arată și ce oferă astăzi agenția?
Am început ca o agenție mică, foarte mică, iar acum ne apropiem ușor de 40 de membri. Din punct de vedere work, specializarea inițială, cea de community marketing, ne-a obligat să avem mult de-a face cu zona digitală, extrem de timpuriu. Asta ne-a dus “înaintea timpurilor”, cu bune și cu rele. Am fost multă vreme considerați “nișați” sau “producători de evenimente”. Adevărul e că la fiecare proiect încercăm o abordare nouă, suntem obsedați să fim altfel, dar nu “stupid-altfel”, ci “relevant-altfel”.
Am simțit câteodată clienți care ne-ar dori mai convenționali, sau care poate ne-au considerat ușor imaturi. Cu toate astea, nu am încetat niciodată să pionierăm. Iar unind structura amplă cu maturitatea și experiența, ajungem la momentul prezent. Ultimii zece ani au însemnat o etapă de construcție, am ajuns într-un punct în care putem spune “sky is the limit”. Urmează deceniul doi, construcția continuă, doar că după ușor alte reguli.
Ce campanii / proiecte importante au marcat traseul Heist din ultimul deceniu?
Sunt extrem de multe, pornind de la o structură mică am considerat fiecare proiect ca unul important. Facem în continuare asta, depunem mult efort pentru ca rezultatul să fie întotdeauna excelent. Ca proiecte, sunt multe povești care sunt “day by day”, cum ar fi multipremiata “neverending table” a lui Mega de pe Insta. Sunt și proiecte punctuale precum The Ghost Radars – stunt-ul făcut pe Waze pentru Poliția Română. Manifesto-ul WowApp. Glossa pentru Purcari. Bineînțeles, perioada 2012 -2015, în care am creat multe povesti alături de Burn. Sunt multe și sperăm să fie și mai multe.
Ce planuri de dezvoltare / extindere aveți în acest an și în perioada următoare?
Continuăm să facem ce știm mai bine și ce e mai nou. Asta se traduce acum prin digital, ce va fi în cinci ani, vom vedea. Ca și planuri de dezvoltare, sunt două elemente care intră în mix – vremurile pe care le traversăm și scara proiectelor. Pandemia ne-a lăsat niște cicatrice, am învățat foarte multe, am depășit momentul și acum ne uităm la ce urmează. Încercăm și avem nevoie să accesăm un layer de clienți și proiecte mai mari – avem structura, avem maturitatea, avem senioritatea, avem lucruri de spus!
Întotdeauna vom fi “călare” pe ce e mai nou, dar nu am uitat și de elementele conexe, pe care le tot pândim: owned assets, produse, spin-off-uri. Și, bineînțeles, menținerea, creșterea și validarea produsului creativ. Cu alte cuvinte, trebuie să luăm mai multe premii.
ilustrații de Sandi Lazăr
Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 364 (16 iunie – 17 iulie 2022). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz