Business Companii Stiri

„Rabla pentru electrocasnice” a crescut vânzările de televizoare

20 iun. 2019 < 1 min

„Rabla pentru electrocasnice” a crescut vânzările de televizoare

Reading Time: < 1 minut

Televizoarele, urmate de mașinile de spălat rufe, aparatele frigorifice și mașinile de spălat vase sunt printre produsele pe care clienții eMAG le-au achiziționat prin programul „Rabla pentru electrocasnice”, arată o analiză a retailerului online.

Începând cu 18 iunie 2019, consumatorii se pot înscrie într-o nouă rundă a programului „Rabla pentru electrocasnice”. Programul, susținut de Ministerul Mediului, are scopul de a înlocui electrocasnicele vechi, voucherele nefolosite după prima rundă de finanțare fiind redistribuite.

Consumatorii pot achiziționa prin acest program electrocasnice de ultimă generație, mai eficiente din punct de vedere energetic, la prețuri mai accesibile.

Un produs din clasa energetică A+++ atrage o economie de peste 500 de lei la energie, în 7 ani, comparativ cu unul din clasa A+. Costul mediu luat în calcul este de 1 KW  la preț de 0,58 de lei.

”Interesul după realocarea fondurilor este crescut, astfel că am adaptat stocul de marfă în funcție de experiența ediției care s-a încheiat”, a spus Stejara Pîrcan, VP Sales, eMAG.

Clienții eMAG au accesat mai bine de 14.000 de vouchere la reluarea programului „Rabla pentru electrocasnice”, peste jumătate fiind folosite pentru televizoare.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: