Stiri

Qoobiss investește 500.000 de euro într-o platformă globală pentru digitalizarea proceselor din companii

Reading Time: 2 minute

QOOBISS, companie fintech, orientată către digitalizarea proceselor, investește 500.000 de euro în anul 2024 în Origin, o platformă globală, pentru digitalizarea completă a interacțiunii cu clienții.

Programată pentru a fi lansată în perioada următoare, Origin poate fi folosită oriunde este necesară digitalizarea acțiunilor cu clientul, acoperind o gamă variată de industrii, precum cea financiară, de asigurări, medicală și oferă o experiență eficientă atât pentru business-urile care vor un acces mai rapid și mai facil la clienții potențiali, cât și pentru clienții finali, care pot accesa serviciile de care au nevoie mai ușor.

Funcționalități și extensii

Platforma permite integrarea unor soluții externe, precum identificarea la distanță, captarea datelor prin tehnologia OCR (Optical Character Recognition), validarea adresei de email și a numărului de telefon, generarea automată de documente, gestionarea șabloanelor, semnarea electronică a documentelor, precum și verificări privind combaterea spălării banilor și finanțării terorismului (AML). Aceste extensii ale platformei permit companiilor să creeze fluxuri de lucru personalizate, adaptate nevoilor specifice fiecărui sector de activitate.

De asemenea, Origin permite integrarea cu plugin-uri adiționale, cum ar fi: soluții terțe, baze de date externe și diferite dispozitive, asigurând, astfel, o flexibilitate și scalabilitate ridicată.

Cu Origin, vrem să oferim companiilor o soluție completă și flexibilă, capabilă să creeze, să optimizeze și să digitalizeze orice tip de proces care să le permită îmbunătățirea experienței clienților și optimizarea eficienței operaționale. Origin permite personalizarea tuturor fluxurilor dintr-o companie, toate acestea putând fi realizate cu intervenții minore din partea echipei de dezvoltare. Această platformă globală urmează a fi promovată în Europa, Africa și în Asia de S-E”,  spune Ileana Comănescu (foto), Product Manager KYC Global la QOOBISS.

Microservicii și scalabilitate

Arhitectura platformei este bazată pe microservicii (fiecare componentă a aplicației este dezvoltată și operată ca un serviciu independent) și pe containerizarea de tip Docker (platformă care permite crearea, distribuirea și rularea aplicațiilor în containere. Un container este un pachet standardizat de software care include tot ceea ce este necesar pentru a rula o aplicație: cod, runtime, biblioteci și setări de configurare) asigurând o compatibilitate și o integrare ușoară între diverse medii.

Datorită acestei arhitecturi, fiecare modul este conceput pentru a îndeplini funcționalități distincte, permițând astfel adăugarea sau modificarea serviciilor fără a afecta întregul sistem. Această modularitate sporește flexibilitatea și scalabilitatea, asigurând companiile că platforma poate crește și evolua odată cu afacerea.

Alex Rădescu

Recent Posts

Banda ASAP: eroii reciclării, așa cum și-i imaginează și îi desenează elevii din România

O nouă ediție a concursului BANDA ASAP începe azi pentru elevii din județele Prahova și Timiș. ASAP România, programul Fundației…

53 de minute ago

Cu o investiție de 65mil. euro se construiește primul proiect rezidențial la standarde nZeb din vestul Capitalei

PRIMA Development Group a obținut autorizația de construire pentru PRIMA Astera ,primul proiect rezidențial high-end din vestul Bucureștiului, la standarde…

o oră ago

Industria dezvoltatoare de jocuri video din România a generat o cifră de afaceri de 317 milioane de euro în 2023

În 2023, industria dezvoltatoare de jocuri video din România a înregistrat o cifră de afaceri de 317 milioane de euro,…

o oră ago

Neoversity, o nouă platformă educațională, caută să rezolve criza orientării în carieră a Gen Z

Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…

21 de ore ago

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

2 zile ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

2 zile ago