Puterea brandului
Reading Time: 2 minuteDespre brand s-a vorbit și s-a scris foarte mult. Sunt nenumărate studii despre cum o companie trebuie să aibă grijă de brandul pe care îl are. Și dacă corporațiile au departamente dedicate pentru acest subiect, antreprenorii trebuie să înțeleagă că este nevoie de o cunoaștere foarte bună a brandului pe care îl au.
Pentru a-i ajuta pe aceștia, în 29 octombrie 2018, la Cluj se organizează Brandocracy, un eveniment despre puterea brandului dintr-o perspectivă integrată: branding, marketing, cultură organizațională și customer experience.Anca Rarău este cea care lansează și susține acest nou concept care îmbină obiectivele de brand și business cu leadership-ul și starea de bine a angajaților. Conferința are loc la Cluj Hub (Strada Regele Ferdinand, 22-26) între 6.30 și 9.30 pm.
Conferința se adresează antreprenorilor, profesioniștilor din marketing și din HR, directorilor generali (CEOs), tuturor celor care vor să descopere noi valențe ale legăturilor care există între brand, cifrele din obiectivele de business și percepția clienților.
Subiectele care vor atinse în cadrul evenimentului sunt legate de: drumul corect și cele mai bune alegeri în ceea ce privește strategia de la un moment dat, abordarea pieței, poziționarea de brand, antreprenoriat și modalități de “cucerire” a targetului, setarea obiectivelor de business și cum se pliază acestea pe obiectivele de brand.
Anca Rarău are o experiență de peste 20 de ani în marketing strategic și operațional, poziționare de brand, customer experience, employer branding, research și PR. Înainte de a intra în consultanță, a deținut poziții de management în două dintre băncile de top din România – director marketing și comunicare la Banca Transilvania (9 ani) și director marketing la BCR (5 ani), coordonând și lansând în piață branduri și proiecte de anvergură națională. De-a lungul carierei, a câștigat, împreună cu echipele pe care le-a condus, numeroase premii pentru eficiența campaniilor de marketing (Effie Awards), dar și pentru proiecte de Public Relations și Corporate Social Responsibility.
În 2017, Anca Rarău a intrat în antreprenoriat, fiind managing partner al firmei sab/ strategy+advisory+brandocracy care are în portofoliul de clienți companii din domeniile: medical, construcții, financiar, educație IT, hotelier, turism, cultural. Anca a absolvit Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, are un master la ASE București și un Executive MBA la CNAM Paris.
Detalii despre eveniment pot fi obținute aici și aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz