Sustenabilitate

PURINA își întărește angajamentele față de animalele de companie, oamenii care le iubesc și planetă

4 oct. 2024 3 min

PURINA își întărește angajamentele față de animalele de companie, oamenii care le iubesc și planetă

Reading Time: 3 minute

Cu ocazia împlinirii a 130 de ani de când Purina folosește expertiza sa nutrițională, împreună cu cei mai buni specialiști din domeniu pentru a oferi cea mai bună hrană prietenilor patrupezi, s-a lansat cel de-al patrulea raport Purina in Society Commitments la nivel European. Raportul urmărește rezultatele și acțiunile pe care brand-ul le-a realizat în urma obiectivelor setate în 2016 și întărește angajamentele lansate atunci, ce vizează trei arii importante: grija față de animalele de companie și oamenii care le iubesc, comunitate și planetă.

Prioritatea Purina este întotdeauna de a îmbunătăți sănătatea fizică și bunăstarea emoțională a animalelor de companie. La nivel european, în ultimii 6 ani s-au lansat peste 25 de noi produse, precum și o serie de noi formate și rețete noi pentru produsele existente. Cele peste 4,3 milioane de pisici din România se pot bucura și ele de una dintre inovații începând din acest an – PURINA PRO PLAN a lansat Hydra Care™, un supliment inovator ce favorizează hidratarea optimă a pisicilor, ajutând la menținerea rinichilor sănătoși și la funcționarea corectă a sistemului urinar. 

Să deții un animal de companie este una dintre cele mai mari bucurii, precum și o mare responsabilitate. Unul din angajamentele Purina este acela de a oferi viitoarei generații de părinți de animale de companie informații de la specialisti, sfaturi și instruire despre cum să crești în mod responsabil un animal.

Peste 3 milioane de copii din Europa au participat în programe de responsabilizare în acest scop. În România, prin proiectul educațional PURINA Pet School, ce a obținut în România Premiul Gold în cadrul Community Index 2020, peste 30.000 de elevi din 58 de școli din București și Prahova au beneficiat până în prezent de informații și activități despre creșterea responsabilă a animalelor de companie. Proiectul se extinde anul acesta la nivel național, astfel încât un număr mai mare de copii să aibă o mai bună înțelegere asupra a ce înseamnă să fii un părinte mai responsabil pentru animăluțul de companie.

Diana Bejan Purina

”Pe fondul pandemiei de COVID-19, am fost martorii unei creșteri semnificative a numărului animalelor de companie, oamenii fiind din ce în ce mai conștienți de beneficiile pe care acestea le poate aduce în viața lor. Această relație din ce în ce mai strânsă dintre animalele de companie și oameni, precum și o creștere continuă a pieței locale de hrană pentru animale de companie, ne responsabilizează și ne oferă o nouă perspectivă asupra rolului nostru în societate. De aceea, continuăm să ne implicăm activ în proiecte educaționale și facem chiar și un pas mai departe. Un exemplu în acest sens este proiectul Better Together, început în 2023,prin carePurinaoferă sprijin, resurse și sfaturi deținătorilor de animale din România. Anul acesta, în sprijinul acestei inițiative s-au alăturat patru medici veterinari (dr. Rares Capitan, dr. Raluca Zvorasteanu, dr. Florin Leca și dr. Gonçalo da Graça Pereira), ca parte din proiectul VetTalks, prin care comunitatea Purina are acces la conținut video cu cele mai bune informații despre sănătatea animalelor de companie. Considerăm că partenerii noștri, medicii veterinari, sunt cea mai de încredere sursă de cunoștințe nutriționale pentru proprietarii de animale de companie și ne dorim ca împreună să contribuim la o societate în care proprietarii de animale de companie să aibă la dispoziție toate informațiile necesare pentru a lua cele mai bune decizii pentru prietenii lor patrupezi.”

Diana Bejan, Business Executive Officer PURINA Romania, Bulgaria, Adriatic, Nestlé

În ceea ce privește angajamentele pe care Purina le are față de Planetă, raportul arată că, până în 2023, 90% din ingredientele din mare folosite în produsele Purina provin din surse responsabile, obiectivul fiind ca, până în 2030, brandul să folosească doar pește obținut prin practici responsabile (pește de captură și acvacultură).

PURINA a fost fondată în 1894 de către William H. Danforth și era inițial cunoscută drept Compania Robinson-Danforth. Pasionat și vizionar, Danforth și-a dorit să găsească o soluție prin care să îmbine deopotrivă puritatea hranei pentru animale, cu accesibilitatea în folosirea ei. Astfel s-a născut ”PURINA”, nume care își trage originile din sloganul de atunci al companiei: ”Unde puritatea este mai presus de orice” (”Where purity is paramount”). PURINA a fost pionier în studiile de nutriție. După 30 de ani de la apariție, PURINA a deschis primul centru de îngrijire al animalelor de companie. În 1958 a apărut prima hrană uscată pentru pisici: Friskies. Câțiva ani mai târziu, PURINA lansează prima gamă de hrană semi-umedă pentru pisici: Tendler Vittles. În 1973 a fost lansată prima hrană umedă pentru câini (ambalată în conservă, cu conținut pentru o singură servire). PURINA a scos pe rând, în anii care au urmat, sortimente care conțin carne nedeshitratată în bulete de hrană (PRO PLAN), prima rețetă care utilizează proteina hidrolizată sau prima hrană pentru pui de câine care conține anticorpi naturali (PRO PLAN Puppy cu OPTISTART).

Array

Articole pe aceeași temă: