Purcari lanseaza campania #eminescuglobal
Reading Time: < 1 minutPoeziile lui Eminescu prind viata in mai multe limbi. La implinirea a 165 de ani de la nasterea lui Mihai Eminescu, Vinaria Purcari lanseaza campania #eminescuglobal, care isi propune sa promoveze opera acestuia pe plan global.
Campania media se va desfasura pe retelele de socializare, dar si pe pagina web lansata cu aceasta ocazie eminescu.global, care contine poezii ale lui Eminescu traduse in engleza, germana, italiana, maghiara, chineza, franceza, araba, rusa etc. Pagina web contine si spoturi video ale celor mai bune interpretari ale creatiilor eminesciene. Vinaria Purcari incurajeaza utilizatorii de internet sa lanseze sub hashtag-ul #eminescuglobal clipuri in care recita poeziile poetului.
„Pornim de la premisa ca e oarecum nedrept ca opera lui Eminescu sa fie limitata doar la vorbitorii de limba romana. Ne propunem, astfel, sa-i oferim intregii lumi acces la geniul poetului. Pentru Purcari, Eminescu reprezinta chintesenta viziunii noastre de brand, dar si o eterna sursa de inspiratie”, comenteaza Victor Bostan, CEO Vinaria Purcari. Campania isi propune sa promoveze opera poetica a lui Eminescu dincolo de spatiul romanesc, dar si sa arate noii generatii de tineri ca valorile transmise de acesta sunt atemporale.
Initiativa #eminescuglobal este o continuare a campaniei Purcari, centrate pe mesajul „Adevaratele valori nu se schimba dupa vremuri”. Manifestul pentru neschimbare, lansat de Purcari cu aceasta ocazie, avandu-l pe Eminescu drept copywriter, a acumulat peste 1.000.000 de vizualizari pe YouTube la mai putin de o luna de la lansare.
Vinaria Purcari, fondata in 1827, este cea mai veche vinarie din Moldova si face parte din Bostavan Wineries Group, liderul pietei vinicole din Moldova. In Romania, grupul este prezent prin investitia in Crama Ceptura. Romania este principala piata ca cifra de afaceri pentru grup.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz