Puma intra in portofoliul FashionUP
Reading Time: < 1 minutIncepand din aceasta luna, Puma Romania intra in portofoliul de produse al retailerului online FashionUP. Colaborarea dintre cele doua companii a prins contur in noiembrie 2015, printr-o campanie organizata in perioada Black Friday.
Parteneriatul presupune adaugarea in oferta magazinului a peste 200 de articole de incaltaminte pentru barbati si femei, urmand sa fie extinsa gama cu articole de imbracaminte si accesorii. Toate produsele Puma sunt disponibile la preturi incepand de la 49,90 lei, iar unele dintre ele beneficiaza de reduceri care ajung pana la 55%.
In primele luni ale anului 2016, FashionUP inregistreaza vanzari cu 300% mai mari comparativ cu anul trecut. Compania preconizeaza ca va ajunge la un portofoliu cu peste 50.000 de produse. Pe langa Puma Romania, gama fashion sport mai cuprinde marci precum Adidas, Nike, New Balance, Reebok si Vans, iar acestora li se adauga, din portofoliul extins, branduri precum Guess, CK, Just Cavalli, Michael Kors.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz