Publicis Romania, aproape de castigarea unui pitch in India
Reading Time: < 1 minutPublicis Romania este singura agentie din reteaua Publicis europeana aflata in cursa finala pentru comunicarea lansarii noului model Renault pe piata din India. Noul model reprezinta un punct strategic deosebit de important pentru prezenta marcii Renault pe piata din India, a doua tara ca numar de locuitori din lume.
Alaturi de agentia din Romania, au fost nominalizate inca doua birouri: unul din America de Sud, recunoscut la nivel mondial pentru excelenta in creativitate si agentia locala din India, pentru cunoasterea pietei locale.
Selectia vine in urma unui amplu proces de evaluare a tuturor agentiilor din reteaua globala Publicis, realizat de catre echipa de coordonare internationala a contului Renault. Principalele criterii in deliberare sunt viziunea strategica si modul in care aceasta este tradusa in propunerile creative.
“Periodic, Publicis organizeaza licitatii internationale intre mai multe birouri locale, pentru a incredinta cate un proiect de importanta regionala. Licitatia poarta numele de “Ring”. Publicis Romania a castigat patru astfel de Ring-uri in ultimii sapte ani, validand la nivel global valoarea biroului de la Bucuresti si confirmand inca o data ca o idee valoroasa poate fi generata si de la cateva mii de kilometri distanta sau chiar de pe alt continent”, declara Catalin Albu, Client Service Director, Publicis Romania
Echipa Publicis Romania se bazeaza pe experienta acumulata alaturi de brandul Renault de-a lungul a aproape 20 de ani de colaborare.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz