Publicitate

Publicis Groupe Romania: Puterea creativității

Reading Time: 5 minute

Publicis Groupe România este un conglomerat de agenții de comunicare cu o cifră de afaceri de peste 150 de milioane de euro pe an și o cotă de aproximativ 25% din piața totală de comunicare din România. Grupul a reușit să-și crească veniturile cu aproape 60% în ultimii 5 ani folosind forța globală a Publicis, knowledge local, având cei mai buni oameni și dezvoltând soluții unice în piață.

Am discutat cu oamenii Publicis Groupe România, cei care au făcut și fac toate aceste lucruri posibile, despre ce înseamnă să faci business în industria creativității în noua eră dominată de tehnologie și date, despre leadership în era remote și despre cum poți să creezi viitorul comunicării prin strategie, inovație, agilitate și un mindset diferit.

Creativitate și soluții pentru business

Creativitatea este în centrul activității Publicis Groupe România, dar ea trebuie să ofere răspunsuri și soluții la întrebările de business ale clienților. Teddy Dumitrescu, CEO al Publicis Groupe România, spune că ceea ce oferă grupul clienților săi este o alchimie a creativității, datelor și tehnologiei, cu un scop clar: creșterea businessului acestora… mai mult

Agilitate în era platformelor

Cum se vede viitorul industriei publicitare din interiorul celui mai puternic grup de comunicare de pe piața locală? Ștefan Iordache, COO AL Publicis Groupe România, ne-a vorbit despre o lume a platformelor, ÎN care nu mai poți fi doar o agenție de creație, de media sau de consultanță, ci toate acestea la un loc, pentru a fi partenerul clienților în procesul lor de creștere… mai mult

Alexandra Dimitriu, Chief Media Officer Publicis Groupe România

Avem o piață media vie și tumultuoasă, cu multe mișcări de conturi, reali­nieri și pitch-uri, o piață competitivă și solicitantă. Din ce în ce mai matură și aliniată tendințelor globale, piața are acum și o tendință accelerată de sofisticare, arată ­Alexandra Dimitriu, Chief Media Officer la ­Publicis Groupe România… mai mult

Anca Catarambol, Chief Talent Officer Publicis Groupe România

Am vorbit cu Anca Ca­ta­­­rambol despre provo­­cările atragerii și retenției de talente într-un domeniu în care creativitatea este atât de importantă, dar și despre cultura „The Power of One”, care grupează șapte agen­ț­ii și șapte culturi organizaționale… mai mult

Vlad Petre, Managing Director Saatchi & Saatchi + The Geeks

Cum treci prin provocările pandemiei, cu lipsa interacțiunii, abundența de prezentări ­online și lipsa celor live? Prin muncă și… creativitate, spune Vlad ­Petre, Managing Director la Saatchi & Saatchi + The Geeks… mai mult

Alex Bădilă, Managing Director Publicis România

Publicitatea anilor 2020 evoluează spre consultanță de business. Nu doar soluții de comunicare, ci impact pozitiv în business, totul sub vechea umbrelă a obiectivului primordial de a rezolva problemele, spune Alex Bădilă, Managing Director la Publicis România… mai mult

Diana Alexa, Managing Director Leo Burnett Bucharest

Leo Burnett aduce o abordare diferită, baza­tă pe patru piloni: stra­tegie, digital innovation, content production și data. Totul pentru a le oferi clienților soluții de comunicare ­menite să îi facă parte din conversație, spune ­Diana Alexa, Managing Director la Leo Burnett Bucharest… mai mult

Alexandra Iordăchescu, Brand Lead Starcom România

Pentru a naviga eficient într-o lume a datelor, Starcom pune accentul pe oameni. Omul (consumatorul) stă la baza propunerilor de media și omul (din echipa Starcom) pune suflet în fiecare propunere trimisă clientului, spune Alexan­dra Iordăchescu, Brand Lead la Starcom România… mai mult

Loredana Baracu, Brand Lead Zenith

Care sunt factorii care influențează piața de media din România? Loredana Baracu, Brand Leader la Zenith, s-a oprit la trei: transformarea digitală, perso­nalizarea comunicării și dezvoltarea de soluții noi, inovatoare, care să asigure livrarea perfor­manțelor de ­business într-un context afectat de schimbare… mai mult

Oana Bulexa, Managing Director MSL The Practice

Când lucrezi cu clienți care au nevoie de soluții peste medie, pui accentul tot mai mult pe date, pe consultanță înainte de execuție, pe impact în indicatori de brand și de business, spune Oana Bulexa, ­Managing Director la MSL The Practice… mai mult

Andreea Lupu, Influence Lead Publicis Media

Influencerii au cucerit lumea. Dar cum cucerește un brand influencerii și cum reușește să le canalizeze puterea pentru a cuceri la rândul său clienții? Cu asta se ocupă ­Andreea Lupu, Influence Lead la Publicis Media… mai mult

Diana Ionel, Performance Lead Publicis Media

Departamentul de performance al Publicis Media este cel care, „spre disperarea colegilor”, se reinventează permanent, spune Diana Ionel, Performance Lead Publicis Media. Asta pentru că e mult mai importantă structura care permite inovația, flexibilitatea în abordarea oricărui tip de problemă, decât o tehnologie sau alta… mai mult

Rareș Pivniceru, Commerce Lead Publicis Media

Cum România e în coada clasamentului în comerțul online din Europa, temele de marketing din această zonă nu sunt încă în prim-plan. Rareș Pivniceru, Commerce Lead la Publicis ­Media, și echipa lui încearcă să eleveze nivelul discuțiilor  din piață, aducând în acest fel beneficii tuturor jucătorilor… mai mult

Valeriu Galani, Brand Lead Spark Foundry

Proaspăt intrată în arena media din România, Spark Foundry vine cu o atitudine de startup, dar cu anvergura unui grup gigant de media, spune Valeriu Galani, Brand Lead la Spark Foundry… mai mult

Călin Buzea, Managing Director Digitas România

Misiunea echipei lui Călin Buzea, Managing ­Director, este să furnizeze creativilor și strategilor din Publicis Groupe România informații cât mai corecte și interesante care să îi inspire în tactici, execuții și soluții care, la rândul lor, să livreze rezultate pe obiectivele clienților… mai mult

Rodica Mihalache, Data Intelligence Lead Publicis Groupe România

Când orice agenție, de media, de creație sau PR, pornește în rezolvarea unui brief – de la înțelegerea comportamentelor consu­­matorilor prin ana­liza de date, stabilirea indicatorilor de monitorizare a succesului și urmărirea în date a realizării acestora, are nevoie de o echipă dedicată pe acest domeniu, spune Rodica ­Mihalache, Data Intelligence Lead Publicis Groupe România… mai mult

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 359 (15 decembrie 2021 – 15 februarie 2022). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Gabriel Barliga

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

6 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

6 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

7 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

7 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

7 ore ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

7 ore ago