Publicis Groupe România este un conglomerat de agenții de comunicare cu o cifră de afaceri de peste 150 de milioane de euro pe an și o cotă de aproximativ 25% din piața totală de comunicare din România. Grupul a reușit să-și crească veniturile cu aproape 60% în ultimii 5 ani folosind forța globală a Publicis, knowledge local, având cei mai buni oameni și dezvoltând soluții unice în piață.
Am discutat cu oamenii Publicis Groupe România, cei care au făcut și fac toate aceste lucruri posibile, despre ce înseamnă să faci business în industria creativității în noua eră dominată de tehnologie și date, despre leadership în era remote și despre cum poți să creezi viitorul comunicării prin strategie, inovație, agilitate și un mindset diferit.
Creativitatea este în centrul activității Publicis Groupe România, dar ea trebuie să ofere răspunsuri și soluții la întrebările de business ale clienților. Teddy Dumitrescu, CEO al Publicis Groupe România, spune că ceea ce oferă grupul clienților săi este o alchimie a creativității, datelor și tehnologiei, cu un scop clar: creșterea businessului acestora… mai mult
Cum se vede viitorul industriei publicitare din interiorul celui mai puternic grup de comunicare de pe piața locală? Ștefan Iordache, COO AL Publicis Groupe România, ne-a vorbit despre o lume a platformelor, ÎN care nu mai poți fi doar o agenție de creație, de media sau de consultanță, ci toate acestea la un loc, pentru a fi partenerul clienților în procesul lor de creștere… mai mult
Avem o piață media vie și tumultuoasă, cu multe mișcări de conturi, realinieri și pitch-uri, o piață competitivă și solicitantă. Din ce în ce mai matură și aliniată tendințelor globale, piața are acum și o tendință accelerată de sofisticare, arată Alexandra Dimitriu, Chief Media Officer la Publicis Groupe România… mai mult
Am vorbit cu Anca Catarambol despre provocările atragerii și retenției de talente într-un domeniu în care creativitatea este atât de importantă, dar și despre cultura „The Power of One”, care grupează șapte agenții și șapte culturi organizaționale… mai mult
Cum treci prin provocările pandemiei, cu lipsa interacțiunii, abundența de prezentări online și lipsa celor live? Prin muncă și… creativitate, spune Vlad Petre, Managing Director la Saatchi & Saatchi + The Geeks… mai mult
Publicitatea anilor 2020 evoluează spre consultanță de business. Nu doar soluții de comunicare, ci impact pozitiv în business, totul sub vechea umbrelă a obiectivului primordial de a rezolva problemele, spune Alex Bădilă, Managing Director la Publicis România… mai mult
Leo Burnett aduce o abordare diferită, bazată pe patru piloni: strategie, digital innovation, content production și data. Totul pentru a le oferi clienților soluții de comunicare menite să îi facă parte din conversație, spune Diana Alexa, Managing Director la Leo Burnett Bucharest… mai mult
Pentru a naviga eficient într-o lume a datelor, Starcom pune accentul pe oameni. Omul (consumatorul) stă la baza propunerilor de media și omul (din echipa Starcom) pune suflet în fiecare propunere trimisă clientului, spune Alexandra Iordăchescu, Brand Lead la Starcom România… mai mult
Care sunt factorii care influențează piața de media din România? Loredana Baracu, Brand Leader la Zenith, s-a oprit la trei: transformarea digitală, personalizarea comunicării și dezvoltarea de soluții noi, inovatoare, care să asigure livrarea performanțelor de business într-un context afectat de schimbare… mai mult
Când lucrezi cu clienți care au nevoie de soluții peste medie, pui accentul tot mai mult pe date, pe consultanță înainte de execuție, pe impact în indicatori de brand și de business, spune Oana Bulexa, Managing Director la MSL The Practice… mai mult
Influencerii au cucerit lumea. Dar cum cucerește un brand influencerii și cum reușește să le canalizeze puterea pentru a cuceri la rândul său clienții? Cu asta se ocupă Andreea Lupu, Influence Lead la Publicis Media… mai mult
Departamentul de performance al Publicis Media este cel care, „spre disperarea colegilor”, se reinventează permanent, spune Diana Ionel, Performance Lead Publicis Media. Asta pentru că e mult mai importantă structura care permite inovația, flexibilitatea în abordarea oricărui tip de problemă, decât o tehnologie sau alta… mai mult
Cum România e în coada clasamentului în comerțul online din Europa, temele de marketing din această zonă nu sunt încă în prim-plan. Rareș Pivniceru, Commerce Lead la Publicis Media, și echipa lui încearcă să eleveze nivelul discuțiilor din piață, aducând în acest fel beneficii tuturor jucătorilor… mai mult
Proaspăt intrată în arena media din România, Spark Foundry vine cu o atitudine de startup, dar cu anvergura unui grup gigant de media, spune Valeriu Galani, Brand Lead la Spark Foundry… mai mult
Misiunea echipei lui Călin Buzea, Managing Director, este să furnizeze creativilor și strategilor din Publicis Groupe România informații cât mai corecte și interesante care să îi inspire în tactici, execuții și soluții care, la rândul lor, să livreze rezultate pe obiectivele clienților… mai mult
Când orice agenție, de media, de creație sau PR, pornește în rezolvarea unui brief – de la înțelegerea comportamentelor consumatorilor prin analiza de date, stabilirea indicatorilor de monitorizare a succesului și urmărirea în date a realizării acestora, are nevoie de o echipă dedicată pe acest domeniu, spune Rodica Mihalache, Data Intelligence Lead Publicis Groupe România… mai mult
Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 359 (15 decembrie 2021 – 15 februarie 2022). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…