Stiri MarComm Publicitate

Publicis Groupe România câștigă 10 premii la Cannes Lions 2021, prin campaniile Leo Burnett Bucharest și Publicis România

2 iul. 2021 3 min

Publicis Groupe România câștigă 10 premii la Cannes Lions 2021, prin campaniile Leo Burnett Bucharest și Publicis România

Reading Time: 3 minute

Publicis Groupe România a obținut cele mai bune rezultate dintre grupurile de comunicare din România, dar și din Publicis Groupe Europa Centrală și de Est la ediția de anul acesta a festivalului Cannes Lions, fiind singurul reprezentat cu două agenții de creație câștigătoare – Leo Burnett Bucharest și Publicis România. Împreună, cele două agenții au câștigat 10 premii, adică aproape jumătate din cele 22 obținute de echipele grupului din regiunea Europei Centrale și de Est.

CampaniaThe Online Park, semnată de Leo Burnett Bucharest pentru Telekom România, a obținut un premiu Bronze. Recunoașterea de la Cannes vine la scurt timp după ce campania a obținut victorii importante și la alte competiții de industrie, precum ANDY Awards și Effie Awards România. Campania promovează beneficiile aplicației Kaspersky Safe Kids Premium pentru siguranța copiilor, disponibilă tuturor abonaților Telekom de telefonie mobile și a avut un impact real în creșterea nivelului de conștientizare a părinților din România cu privire la pericolele online pentru copiii lor.

„Suntem foarte bucuroși că proiectul The Online Park este recunoscut și la festivalul de la Cannes, după ce a câștigat mai multe premii anul acesta, cel mai recent Grand Effie la Effie Awards Romania. Este una dintre rarele ocazii în care același proiect este recunoscut în egală măsură atât de juriile care pun accent pe impactul în business, cât și de juriile creative. Pentru noi, este o dovadă a colaborării pe termen lung dintre Telekom România, în calitate de client și strategia noastră și echipele creative, de cealaltă parte. Această colaborare perfectă ne-a permis să oferim în mod constant rezultate comerciale și să avem mai multe proiecte premiate atât pe plan intern, cât și pe plan internațional în ultimii 4 ani”, a declarat Vasilije Corluka, Chief Creative Officer, Leo Burnett Bucharest.

La rândul său, campania Moldy Whopper, realizată pentru Burger King de Publicis România în colaborare cu Publicis Spania și alte două agenții din afara grupului, a obținut un Grand Prix și nu mai puțin de patru premii Gold, unul Silver și trei Bronze. Astfel, campania continuă să fie recunoscută pentru creativitatea sa, după ce a câștigat peste 80 de premii la festivaluri precum Clio Awards, D&AD Awards sau The Epica Awards în ultimii doi ani. Pe scurt, ea prezintă politica lanțului Burger King de a renunța la conservanți pentru burgerul său de referință, “the whopper”. Publicis România și Publicis Letonia sunt singurele agenții din zona ECE care au câștigat un Grand Prix.

„Sunt incredibil de mândru, fericit și recunoscător pentru performanța uimitoare a regiunii, cu mai multe agenții implicate în proiecte câștigătoare. Este o dovadă a puterii creative din regiune, care începe să își împlinească potențialul și a puterii pe care o au munca în echipă, colaborarea internațională dintre agenții și parteneriatele internaționale. Acest lucru nu ar fi fost posibil fără efortul aliniat, concentrat și coordonat al unei echipe numeroase de oameni talentați. Succesul din prezent este al nostru, al tuturor! Forza Europa Centrală și de Est!”, a declarat Jorg Riommi, Chief Creative Officer, Publicis Groupe ECE.

„Performanța remarcabilă a echipelor ECE din Publicis Groupe la Festivalul Cannes Lions din acest an confirmă potențialul creativ pe care l-am observat pe piețele noastre și de care am avut privilegiul să fiu aproape în ultimii ani. Felicitări lui Jorg și tuturor echipelor noastre câștigătoare! Este o recunoaștere a pasiunii, muncii, talentului și devotamentului vostru de a veni cu cele mai creative soluții pentru clienți. În special într-un an care ne-a provocat pe fiecare dintre noi în toate modurile imaginabile, aceasta este o etapă minunată de sărbătorit și, fără îndoială, începutul mai multor succese viitoare”, a adăugat Tomas Lauko, CEO, Publicis Groupe Europa Centrală și de Est.

Restul echipelor din Publicis Groupe Europa Centrală și de Est premiate la prestigiosul festival sunt: Publicis Letonia (în colaborare cu Publicis Mexico), Leo Burnett Rusia și Saatchi & Saatchi Ucraina, care au dezvoltat campanii câștigătoare pentru clienți precum Propuesta Civica, Hasbro și Kiev Pride. Astfel, două din cele cinci agenții recunoscute la competiție sunt membre Publicis Groupe România. În total, Publicis Groupe Europa Centrală și de Est a obținut 22 de premii: două Grand Prix, șapte premii Gold, cinci Silver și opt Bronze.  

Festivalul Cannes Lions a revenit anul acesta, după ce anul trecut a fost anulat din cauza pandemiei de Covid-19. Jurizând campanii dezvoltate în ultimii doi ani, competiția din acest an a fost extrem de competitivă.

Câștigătorii Publicis Groupe ECE:

  • Moldy Whopper | Burger King, Publicis România, Publicis Spania – 1 Grand Prix (Outdoor), 4 Gold Lion (Print & Publishing, Outdoor, PR, Film) | 1 Argint (Film) | 3 Bronz (Industry Craft, Film)
  • #stillspeakingup | Propuesta Civica A.C. | Publicis Letonia / Publicis Mexico – 1 Grand Prix (Grand Prix For Good) | 3 Aur (Direct, Social and Influencer, Sustainable Development Goals) | 2 Argint (Direct, Social and Influencer) | 3 Bronz (Media, 2 PR)
  • Trivial Pursuit Hotel | Hasbro  | Leo Burnett Moscow – 1 Argint (Brand Experience & Activation) | 1 Bronz (Brand Experience & Activation)
  • Motherland Pride | Kiev Pride | Saatchi & Saatchi Kiev – 1 Silver (Outdoor)
  • The Online Park | Telekom Romania | Leo Burnett Romania – 1 Bronz (Media)

Renumitul festival Cannes Lions 2021 a avut loc între 21 și 25 iunie la Cannes, Franța.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: