Publicis a câștigat contul Timișoreana
Reading Time: < 1 minutContul Timișoreana a fost câștigat de Publicis România în urma unui pitch care a durat mai mult de 6 luni.
”Timișoreana este unul dintre brand-urile “alea”. “Alea” pentru care ai da orice să lucrezi la un moment dat. Cumva, am fost dintotdeauna pregătiți pentru Timișoreana și am simțit asta de la primele întâlniri din acest pitch lung, greu, cu o competiție puternică. Timisoreana se pregătește pentru următoarea etapa a istoriei sale și suntem onorați să parcurgem acest drum împreună”, declară Cătălin Albu, Client Service Director, Publicis România.
Pe parcursul ultimilor 12 ani, de comunicarea brandului Timișoreana s-a ocupat GMP Group.
Publicis România este agenția nr. 1 în rețeaua Publicis CEE și nr. 3 la nivel global, în urma rezultatelor Cannes Lions 2018, fiind si cea mai premiată agenție din România la prestigiosul festival.
În ultimii 4 ani, a obținut 96 de premii la Cannes Lions, Clio, D&AD, New York Festivals, The One Show, Eurobest, Golden Drum, Effie Awards, Art Directors Club of Europe (ADC*E), AD Stars, Fibra Awards și Internetics.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz