MarComm Publicitate Stiri

Publicis, agenția cea mai premiată din România la Effie Awards Europe 2022

2 dec. 2022 2 min

Publicis, agenția cea mai premiată din România la Effie Awards Europe 2022

Reading Time: 2 minute

Publicis România a câștigat 3 trofee din 4 nominalizări în cadrul celei de-a 26-a ediții a competiției Effie Awards Europe, pentru clienții Carrefour, Ferrero și Accept. Astfel, agenția a devenit cea mai premiată din România și a doua la nivel european.

Trofeele sunt următoarele: Silver pentru Carrefour Romania cu „Ladita cu Verdeturi”, recunoscută la categoria Best of Europe: Retail, Bronze pentru Ferrero cu „Kinder Halloween: Dovlecii cu emoții” la categoria Best of Europe: FMCG și Bronze pentru campania „Come out with me”, client Accept, categoria Positive Change Europe: Social Good – Non-Profit.

Toate aceste campanii au obținut premii și în cadrul competiției Effie România, unde Publicis a primit titlul de Agenția Anului în 2022, cu 13 trofee din cele 25 de nominalizări, pentru nu mai puțin de 9 clienți diferiți.

„Come out with me” de la Publicis

„Este excelent când vedem ce putem realiza împreună, punând creativitatea și gândirea strategică la baza marilor ambiții ale clienților noștri. Cele 3 proiecte premiate la Effie Europe reflectă viziunea pe care o împărtășim cu partenerii noștri, Carrefour, Ferrero și Accept – marketingul și creativitatea ca o forță a binelui.

Victoria din această seară ne motivează să cream mai multă valoare și să folosim această mantra pentru a schimba alte categorii. Felicitări tuturor câștigătorilor și un mare bravo pentru creativitatea românească ce a dovedit încă o dată că stă la loc de cinste pe agenda internațională,” a spus Raluca Kovacs, Chief Strategy Officer la Publicis România.

„Kinder Halloween”  și „Lădița cu verdețuri” au obținut performanța de a fi premiate la categoria cea mai grea din festival – Best of Europe, două campanii despre „a face” și „a te implica”. Kinder și „Dovlecii cu emoții” au încurajat părinții să vorbească cu copiii lor despre emoții, chiar de Halloween, în timp ce Carrefour a pus capabilitățile de shopping online în slujba fermierilor și a consumatorilor printr-un efort imens, într-un timp record.

„Lădița cu verdețuri” a devenit si primul serviciu „farm to fork” lansat în România în timpul pandemiei. „Come out with me” este prima mișcare din comunitatea LGBT care, sub protecția anonimatului, a dat voce a peste 300 de povești nerostite până atunci. 

Competiția anuala Effie Awards Europe premiază cele mai eficiente campanii de comunicare comercială din Europa. Aceasta reprezintă un simbol al eficienței dovedite a publicității și o celebrare adusă parteneriatului dintre client și agenție.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: