Provocarea schimbarii
Reading Time: < 1 minutEchipa de directori de marketing care a acceptat provocarea BMX 2015 este formata din zece profesionisti de renume in industria romaneasca de marketing si comunicare. Oameni puternici, cu agende aglomerate si bugete impresionante pe mana, la invitatia echipei Biz au acceptat sa-si modifice programul si sa includa in activitatea lor de zi cu zi o schimbare de companie.
Pentru o zi, schimburile de companii ale directorilor de marketing sunt urmatoarele:
Georgia Baltag, Marketing Manager, MasterCard Romania, si Adrian Nicolaescu, Marketing Director, Mega Image
Mihai Barsan, Vicepresedinte Marketing, Ursus Breweries, si Calin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, PepsiCo
Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Paul, si Anca Nuta, Head of Identity & Communication, UniCredit Tiriac Bank
Tudor Galos, Consumer Marketing Executive Devices Category Lead, Microsoft Romania, si Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing Avon Cosmetics Romania si Moldova
Andreea Toloaca, Marketing Director, Orkla Foods Romania, si Ionut Gheorghe, Director de Marketing, Dacia si Renault
Fiecare intalnire si etapa a proiectului, precum si experientele celor zece directori de marketing participanti in experiment vor fi prezentate pe larg prin relatari si imagini, atat in editia tiparita a revistei, cat si in sectiunea special lansata pentru acest proiect pe site-ul revistei Biz.
Biz Marketing Xchange este un experiment inovator in comunitatea de business din Romania realizat de echipa revistei Biz in parteneriat cu Telekom Romania, dupa o idee GMP Advertising.
Foto: Michaeldb | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz