Provocarea Pepsi
Reading Time: 3 minutePepsi lanseaza campania globala Pepsi Challenge, prezentata drept cea mai mare si mai complexa campanie in istoria companiei.
Campania ii are drept ambasadori de brand pe Usher, Serena Williams, James Rodriguez, Usain Bolt, Nicola Formichetti si Jerome Jarre, iar pe tot parcursul anului 2015, simbolul noii campanii va fi hashtagul #PepsiChallenge, o miscare globala care provoaca toti consumatorii sa experimenteze viata intr-un mod diferit.
#PepsiChallenge va incuraja comunitatile online de pretutindeni sa accepte provocarile Pepsi, lansate pe site-ul www.PepsiChallenge.com si pe retelele de socializare ale Pepsi din intreaga lume. Acestea vor fi asociate cu patru domenii principale: tehnologie, muzica, design si sport.
In domeniul noilor tehnologii, Pepsi a incheiat un parteneriat cu UrtheCast, companie care trimite in spatiu prima camera video Ultra High-Definition. Cu ajutorul acesteia, Pepsi va sfida conventiile productiei video live cu primul film de aventura filmat vreodata din spatiu, oferind capturi “out-of-this-world” de pe camera video HD a UrtheCast si de pe camera video cu rezolutie medie care se afla la bordul International Space Station.
In domeniul muzicii, Pepsi va sustine Rock In Rio Brazil, cel mai mare festival de muzica din lume care, timp de 30 de ani, a prezentat o colectie de neegalat de artisti intr-un singur loc.
In cadrul categoriei design, fanii vor avea oportunitatea de a redesena imaginea dozei de Pepsi cu ajutorul imaginatiei si instrumentelor pe care le au la dispozitie, iar o serie de evenimente sportive neconventionale la nivel mondial si experiente ancorate de unii dintre cei mai iubiti sportivi din lume va fi oferita ca provocare de catre Pepsi in domeniul sport.
Cine sunt ambasadorii Pepsi Challenge?
Usher este artistul care a castigat de opt ori premiul Grammy, cu mai mult de 65 de milioane de albume vandute in toata lumea, Serena Williams este castigatoarea a 19 turnee de Grand Slam, James Rodriguez este jucatorul de fotbal de la Columbia si Real Madrid, un superstar in devenire, Usain Bolt, “Cel mai rapid om din lume″ este de sase ori medaliat cu aur olimpic, Nicola Formichetti este un designer de moda cu renume mondial, director de creatie si editor de moda cunoscut pentru colaborarile cu Diesel, Uniqlo si Lady Gaga, Jerome Jarre este fenomenul Social Media international, cu cel mai urmarit cont de Snapchat din lume.
In Romania, campania va fi adaptata la nivel local, cu provocari pentru romani, pentru a aduce experiente cat mai captivante consumatorilor de aici.
Challenge Darkness
Toate provocarile din noua campanie Pepsi Challenge sunt definite printr-o trasatura comuna: acestea ofera oamenilor de pretutindeni sansa de a avea un impact pozitiv asupra lumii.
Prin parteneriat cu organizatia Liter of Light, Pepsi va aduce solutii de iluminat solar rentabile pentru comunitatile defavorizate, recicland in acelasi timp sticlele de plastic. Pana in prezent, Liter of Light a oferit solutii de iluminat ecologic durabile, in mod gratuit, pentru mai mult de 18 de tari, inclusiv Brazilia, India, Kenya, Columbia, Indonezia, Mexic, Egipt, Pakistan si Filipine. Prin extinderea parteneriatului existent cu PepsiCo, de fiecare data cand consumatorii din intreaga lume folosesc hashtag-ul #PepsiChallenge pe profilurile publice de Instagram, Facebook, Twitter sau YouTube, Pepsi va dona un dolar organizatiei Liter of Light, pentru a ajuta la crearea de solutii de iluminat pentru comunitatile care au nevoie de ele.
Campania globala integrata Pepsi Challenge va include, de asemenea, spoturi TV difuzate la nivel mondial, continut digital, programe de implicare a consumatorilor, puncte de vanzare, ambalaje speciale, promovare OOH si pe canale de social media (Facebook, Twitter si Instagram).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz