Provident și Jazz au inițiat ”Apeluri fericite”
Reading Time: < 1 minutPentru Provident, luna decembrie este una dintre cele mai aglomerate din an, perioada în care echipa de Relaţii cu clienții gestionează mii de apeluri pe zi. Pentru a le mulţumi, Provident, cu sprijinul echipei Jazz, a iniţiat “Apeluri fericite”, un proiect maraton desfăşurat timp de 2 zile. Fiecare angajat din Call Center a primit un împrumut nerambursabil de bună dispoziție, sub forma unui apel telefonic personalizat, în spiritul sărbătorilor.
La telefon au fost interpretate colinde live de către tenorul Adrian Popescu sau corul de copii Meloritm şi urări tradiţionale.
Echipa Provident care a realizat campania a fost coordonată de Marilena Bârliga (Director Marketing) în colaborare cu departamentele de Comunicare, Resurse Umane şi Vânzări.
Din partea Jazz echipa a fost formată din: Valentin Suciu (Creative Partner), Simona Suman (Group Creative Director), Loredana Saru (Client Service Director), Ana Maria Pătruț (Account Director)
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz