Secom® Healthcare, lider de autoritate pe piața locală de suplimente alimentare, și-a construit o reputație solidă datorită portofoliului de produse de calitate superioară, susținut de studii, patente și inovații științifice.
Pentru a reitera diferențiatorii puternici ai suplimentelor alimentare Secom® și Good Routine® într-o piață aglomerată, cu sute de opțiuni la raft, compania a lansat toamna aceasta campania de equity și produs Acum știi de ce cumperi de la Secom, semnată de Sonica Works.
“În curând împlinim 20 de ani de activitate, două decenii de când alegem fiecare supliment din portofoliu cu mare rigurozitate, pe criterii științifice temeinice, pentru a putea realmente ajuta oamenii să își îmbunătățească sănătatea. Nu întâmplător astăzi avem cea mai mare rată de retenție din categoria de suplimente în România – 7 din 10 consumatori* care au încercat Secom® revin la produsele noastre. Loialitatea românilor ne onorează și ne obligă să facem lucrurile cu aceeași responsabilitate, fără compromisuri, și în continuare. Ne-am bucurat când Sonica Works a tradus această dorință într-o manieră single-minded și memorabilă,” Tudor Ghiurcă, Marketing & Trade Marketing Director Secom® Healthcare.
“Am pornit de la un fapt, de la o statistică – 7 din 10 consumatori de suplimente cred în Secom®. Și ne-am gândit că ar fi fost onorant și obligant și dacă ar fi fost unul singur. Dar noi și Secom suntem despre 10 din 10. Și atunci ne-am gândit că cel mai bine ar fi să facem un legământ public drept promisiune a Secom pentru următorii 20 sau 200 de ani: că nu vom folosi jumătăți de măsură când vine vorba de sănătatea consumatorului și că vom alege, ca și până acum, doar ce e mai bun în portofoliul Secom®. Și ne-am gândit să scriem asta în piatră, să rămână. Sau în 3D, că ne pasă de mediu”, Răzvan Căpănescu, Creative Partner Sonica Works.
„Parteneriatul de 5 ani cu Secom® și discuțiile din focus-grupuri ne-au oferit reality-checks extrem de valoroase cu consumatorii categoriei. Din cercetări a reieșit faptul că oamenii au nevoie de criterii concrete când vine vorba de alegerea unor suplimente alimentare de calitate, repere care să-i ajute în luarea deciziei atât la raft, cât și online. Iar de aici rezolvarea brief-ului a curs foarte frumos, Secom® având motivele și studiile necesare să ofere promisiuni ferme,” Alexandra Mihuș, Client Service Partner Sonica Works.
Componenta de equity a campaniei Acum știi de ce cumperi de la Secom reprezintă o promisiune fermă din partea Secom® de a oferi mereu suplimente de o calitate fără compromis, care îndeplinesc o serie de criterii esențiale: conțin ingrediente purificate, patentate, din surse naturale, extracte standardizate, în concentrația potrivită, sunt disponibile în forme de administrare ușor de asimilat în organism și oferă beneficii documentate.
Ulterior, în campania de produs vedem incursiunea fiecărui supliment erou Secom®: Neuro Optimizer®, Vitamin C Express, Vitamin D3 2000 UI, Pure Omega-3 si Guard-Your-Liver®, în mediul de viață activ al consumatorului, făcând astfel demonstrația beneficiilor pe care fiecare produs le deține.
Campania Acum știi de ce cumperi de la Secom va beneficia de promovare integrată în toamna lui 2023 – prin spoturi TV, spoturi radio, acțiuni extinse în mediul digital, inițiative de comunicare prin influențatori – și va fi susținută tactic prin campanii de produs.
Echipele care au lucrat la campania Acum știi de ce cumperi de la Secom sunt următoarele:
Tudor Ghiurcă – Marketing & Trade Marketing Director
Ruxandra Stoicescu – Senior Product Manager
Andreea Nistor – Marketing Manager Good Routine®
Bianca Barbu – Junior Brand ManagerGood Routine®
Flavia Florescu – Innovation & Scientific Support Manager
Irini Nicolescu – Innovation & Scientific Support Coordinator
Alina Tătaru – Corporate Communications & Sustainability Manager
Lucian Boca – Digital Manager
Răzvan Căpănescu – Creative Partner
Mihai Costache – Creative Director
Adrian Iota – Senior Art Director
Paul Bratu – Senior Art Director
Simina Leotescu – Strategy Partner
Diana Benko – Managing Partner
Alexandra Mihuș – Client Service Partner
Mihaela Zaharia – Digital Strategist & Content Creator
Alexandra Iordăchescu- Brand Lead Starcom Media
Alina Ioniță – Media Client Lead
Irina Cojocaru – Media Manager
Alina Stănescu – Radio Lead
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…