Publicitate

Promisiunea Secom®, angajament în slujba sănătății românilor, o campanie semnată de Sonica Works

Reading Time: 3 minute

Secom® Healthcare, lider de autoritate pe piața locală de suplimente alimentare, și-a construit o reputație solidă datorită portofoliului de produse de calitate superioară, susținut de studii, patente și inovații științifice.

Pentru a reitera diferențiatorii puternici ai suplimentelor alimentare Secom® și Good Routine® într-o piață aglomerată, cu sute de opțiuni la raft, compania a lansat toamna aceasta campania de equity și produs Acum știi de ce cumperi de la Secom, semnată de Sonica Works.

În curând împlinim 20 de ani de activitate, două decenii de când alegem fiecare supliment din portofoliu cu mare rigurozitate, pe criterii științifice temeinice, pentru a putea realmente ajuta oamenii să își îmbunătățească sănătatea. Nu întâmplător astăzi avem cea mai mare rată de retenție din categoria de suplimente în România – 7 din 10 consumatori* care au încercat Secom® revin la produsele noastre. Loialitatea românilor ne onorează și ne obligă să facem lucrurile cu aceeași responsabilitate, fără compromisuri, și în continuare. Ne-am bucurat când Sonica Works a tradus această dorință într-o manieră single-minded și memorabilă,” Tudor Ghiurcă, Marketing & Trade Marketing Director Secom® Healthcare.

Am pornit de la un fapt, de la o statistică – 7 din 10 consumatori de suplimente cred în Secom®. Și ne-am gândit că ar fi fost onorant și obligant și dacă ar fi fost unul singur. Dar noi și Secom suntem despre 10 din 10. Și atunci ne-am gândit că cel mai bine ar fi să facem un legământ public drept promisiune a Secom pentru următorii 20 sau 200 de ani: că nu vom folosi jumătăți de măsură când vine vorba de sănătatea consumatorului și că vom alege, ca și până acum, doar ce e mai bun în portofoliul Secom®. Și ne-am gândit să scriem asta în piatră, să rămână. Sau în 3D, că ne pasă de mediu”, Răzvan Căpănescu, Creative Partner Sonica Works.

„Parteneriatul de 5 ani cu Secom® și discuțiile din focus-grupuri ne-au oferit reality-checks extrem de valoroase cu consumatorii categoriei. Din cercetări a reieșit faptul că oamenii au nevoie de criterii concrete când vine vorba de alegerea unor suplimente alimentare de calitate, repere care să-i ajute în luarea deciziei atât la raft, cât și online. Iar de aici rezolvarea brief-ului a curs foarte frumos, Secom® având motivele și studiile necesare să ofere promisiuni ferme,” Alexandra Mihuș, Client Service Partner Sonica Works.

Componenta de equity a campaniei Acum știi de ce cumperi de la Secom reprezintă o promisiune fermă din partea Secom® de a oferi mereu suplimente de o calitate fără compromis, care îndeplinesc o serie de criterii esențiale: conțin ingrediente purificate, patentate, din surse naturale, extracte standardizate, în concentrația potrivită, sunt disponibile în forme de administrare ușor de asimilat în organism și oferă beneficii documentate.  

Ulterior, în campania de produs vedem incursiunea fiecărui supliment erou Secom®: Neuro Optimizer®, Vitamin C Express, Vitamin D3 2000 UI,  Pure Omega-3 si Guard-Your-Liver®, în mediul de viață activ al consumatorului, făcând astfel demonstrația beneficiilor pe care fiecare produs le deține.

Campania Acum știi de ce cumperi de la Secom va beneficia de promovare integrată în toamna lui 2023 – prin spoturi TV, spoturi radio, acțiuni extinse în mediul digital, inițiative de comunicare prin influențatori – și va fi susținută tactic prin campanii de produs. 

Echipele care au lucrat la campania Acum știi de ce cumperi de la Secom sunt următoarele:

Echipa Secom® 

Tudor Ghiurcă – Marketing & Trade Marketing Director

Ruxandra Stoicescu – Senior Product Manager

Andreea Nistor – Marketing Manager Good Routine®

Bianca Barbu – Junior Brand ManagerGood Routine®

Flavia Florescu – Innovation & Scientific Support Manager

Irini Nicolescu – Innovation & Scientific Support Coordinator

Alina Tătaru – Corporate Communications & Sustainability Manager

Lucian Boca  – Digital Manager

Echipa Sonica Works (strategie, creație, producție)

Răzvan Căpănescu – Creative Partner

Mihai Costache – Creative Director

Adrian Iota – Senior Art Director
Paul Bratu – Senior Art Director

Simina Leotescu – Strategy Partner
Diana Benko – Managing Partner
Alexandra Mihuș – Client Service Partner

Mihaela Zaharia – Digital Strategist & Content Creator

Echipa Starcom (media planning & buying)

Alexandra Iordăchescu- Brand Lead Starcom Media

Alina Ioniță – Media Client Lead

Irina Cojocaru – Media Manager

Alina Stănescu – Radio Lead

Romanita Oprea

Recent Posts

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

3 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

9 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

9 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

10 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

10 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

10 ore ago