Publicitate

Promisiunea Secom®, angajament în slujba sănătății românilor, o campanie semnată de Sonica Works

Reading Time: 3 minute

Secom® Healthcare, lider de autoritate pe piața locală de suplimente alimentare, și-a construit o reputație solidă datorită portofoliului de produse de calitate superioară, susținut de studii, patente și inovații științifice.

Pentru a reitera diferențiatorii puternici ai suplimentelor alimentare Secom® și Good Routine® într-o piață aglomerată, cu sute de opțiuni la raft, compania a lansat toamna aceasta campania de equity și produs Acum știi de ce cumperi de la Secom, semnată de Sonica Works.

În curând împlinim 20 de ani de activitate, două decenii de când alegem fiecare supliment din portofoliu cu mare rigurozitate, pe criterii științifice temeinice, pentru a putea realmente ajuta oamenii să își îmbunătățească sănătatea. Nu întâmplător astăzi avem cea mai mare rată de retenție din categoria de suplimente în România – 7 din 10 consumatori* care au încercat Secom® revin la produsele noastre. Loialitatea românilor ne onorează și ne obligă să facem lucrurile cu aceeași responsabilitate, fără compromisuri, și în continuare. Ne-am bucurat când Sonica Works a tradus această dorință într-o manieră single-minded și memorabilă,” Tudor Ghiurcă, Marketing & Trade Marketing Director Secom® Healthcare.

Am pornit de la un fapt, de la o statistică – 7 din 10 consumatori de suplimente cred în Secom®. Și ne-am gândit că ar fi fost onorant și obligant și dacă ar fi fost unul singur. Dar noi și Secom suntem despre 10 din 10. Și atunci ne-am gândit că cel mai bine ar fi să facem un legământ public drept promisiune a Secom pentru următorii 20 sau 200 de ani: că nu vom folosi jumătăți de măsură când vine vorba de sănătatea consumatorului și că vom alege, ca și până acum, doar ce e mai bun în portofoliul Secom®. Și ne-am gândit să scriem asta în piatră, să rămână. Sau în 3D, că ne pasă de mediu”, Răzvan Căpănescu, Creative Partner Sonica Works.

„Parteneriatul de 5 ani cu Secom® și discuțiile din focus-grupuri ne-au oferit reality-checks extrem de valoroase cu consumatorii categoriei. Din cercetări a reieșit faptul că oamenii au nevoie de criterii concrete când vine vorba de alegerea unor suplimente alimentare de calitate, repere care să-i ajute în luarea deciziei atât la raft, cât și online. Iar de aici rezolvarea brief-ului a curs foarte frumos, Secom® având motivele și studiile necesare să ofere promisiuni ferme,” Alexandra Mihuș, Client Service Partner Sonica Works.

Componenta de equity a campaniei Acum știi de ce cumperi de la Secom reprezintă o promisiune fermă din partea Secom® de a oferi mereu suplimente de o calitate fără compromis, care îndeplinesc o serie de criterii esențiale: conțin ingrediente purificate, patentate, din surse naturale, extracte standardizate, în concentrația potrivită, sunt disponibile în forme de administrare ușor de asimilat în organism și oferă beneficii documentate.  

Ulterior, în campania de produs vedem incursiunea fiecărui supliment erou Secom®: Neuro Optimizer®, Vitamin C Express, Vitamin D3 2000 UI,  Pure Omega-3 si Guard-Your-Liver®, în mediul de viață activ al consumatorului, făcând astfel demonstrația beneficiilor pe care fiecare produs le deține.

Campania Acum știi de ce cumperi de la Secom va beneficia de promovare integrată în toamna lui 2023 – prin spoturi TV, spoturi radio, acțiuni extinse în mediul digital, inițiative de comunicare prin influențatori – și va fi susținută tactic prin campanii de produs. 

Echipele care au lucrat la campania Acum știi de ce cumperi de la Secom sunt următoarele:

Echipa Secom® 

Tudor Ghiurcă – Marketing & Trade Marketing Director

Ruxandra Stoicescu – Senior Product Manager

Andreea Nistor – Marketing Manager Good Routine®

Bianca Barbu – Junior Brand ManagerGood Routine®

Flavia Florescu – Innovation & Scientific Support Manager

Irini Nicolescu – Innovation & Scientific Support Coordinator

Alina Tătaru – Corporate Communications & Sustainability Manager

Lucian Boca  – Digital Manager

Echipa Sonica Works (strategie, creație, producție)

Răzvan Căpănescu – Creative Partner

Mihai Costache – Creative Director

Adrian Iota – Senior Art Director
Paul Bratu – Senior Art Director

Simina Leotescu – Strategy Partner
Diana Benko – Managing Partner
Alexandra Mihuș – Client Service Partner

Mihaela Zaharia – Digital Strategist & Content Creator

Echipa Starcom (media planning & buying)

Alexandra Iordăchescu- Brand Lead Starcom Media

Alina Ioniță – Media Client Lead

Irina Cojocaru – Media Manager

Alina Stănescu – Radio Lead

Romanita Oprea

Recent Posts

Boon, un start-up românesc, aduce economia circulară în companii

Boon, un start-up inovator fondat în România, anunță lansarea oficială a platformei sale, care îmbină comerțul între colegi cu susținerea…

35 de minute ago

Zilele Biz 2024: Cum se consolidează dinastiile de business și care este rolul meritocrației în reușita antreprenorială

Afaceri rămase în familie, afaceri între frați, între părinți și copii, toate cu un numitor comun: meritocrația. Să construiești un…

44 de minute ago

20 de jurați vor decide care sunt cele mai inovatoare startup-uri de tehnologie la prima ediție a Romania Startup Awards

20 dintre cei mai cunoscuți investitori și experți în tehnologie & dezvoltare de business din România vor decide care sunt…

46 de minute ago

Efectul Black Friday: „Până la finalul zilei, epuizasem 10% din stocul pentru un an întreg”

La primul eMAG Black Friday la care au participat, în 2018, Daniel Blaga și echipa Zoopie credeau că sunt gata…

2 ore ago

Cel mai bun instrument pentru era AI: cum să vă alegeți laptopul potrivit

Anul acesta, accentul se pune tot mai mult pe valorificarea inteligenței artificiale (AI) pentru creșterea productivității, iar peisajul calculatoarelor personale…

3 ore ago

Silvia Ion, Horeca Insight: „Ne dorim să extindem expoziția cu o componentă internațională mai puternică”

Silvia Ion, Managing Partner, Horeca Insight și co-organizator Food Service & Hospitality Expo ne-a vorbit despre noutățile pe care le…

3 ore ago