Promenada Mall București anunță extinderea mixului de chiriași prin deschiderea a șapte noi magazine, dintre care două nume în premieră în România. De asemenea, calitatea experienței clienților se va îmbunătăți și prin mărirea și modernizarea spațiilor și noi concepte, în trei magazine emblematice.
Noile magazine sunt din zona de modă și accesorii – Longines Boutique, Lunet, Chic Chic Urban Fashion și Palma D’Oro; servicii și experiențe inovatoare – SPARK și Secom; și un restaurant cu specific de fructe de mare – Fritti. Odată cu deschiderile magazinelor din Promenada Mall, Palma D’Oro și Fritti intră în premieră pe piața autohtonă.
Noutățile pregătite în Promenada Mall includ noi concepte și diversificarea gamelor de produse și servicii ale unor chiriași existenți. Iubitorii de bijuterii se vor putea bucura de redeschiderea TEILOR, iar fanii tehnologiei și ai gamingului de noul magazin EasyTech al Vodafone. Acesteaîși vor primi cliențiiîn spații mai mari, cu un design care inspiră și ghidează în explorarea colecțiilor de accesorii prețioase și inovațiilor în tehnologie și soluții de comunicații și digitale.
Magazinul TEILOR și-a refăcut integral spațiul și a extins suprafața, care ajunge acum la 88 metri pătrați. Noul magazin îmbină armonios elemente din conceptele TEILOR Orange Contemporary și TEILOR Orange Classic și introduce o serie de materiale și detalii într-o suită de repere inedite, subordonate unui limbaj arhitectural fluid.
În plus, INMEDIO își va întâmpina la rândul său vizitatorii într-un spațiu mărit și personalizat printr-o serie de detalii care îl diferențiază de restul magazinelor din rețea.
“Obiectivul nostru este să oferim o experiență de cumpărături și petrecere a timpului liber completă și de cea mai bună calitate. De aceea, ne preocupăm să ne îmbunătățim constant oferta, astfel încât să putem satisface cele mai exigente gusturi. Ne-am dorit să creăm o atmosferă relaxantă și rafinată, de la magazinele pe care le găzduim, la designul mall-ului și al spațiilor ocupate de chiriași, până la evenimentele pe care le organizăm în Promenada. Noile nume care ni se alătură nu fac decât să întregească combinația perfectă de branduri, iar cele trei redeschideri aduc cu sine concepte inovatoare. Ne propunem ca prin aceste noutăți, dintre care două în premieră națională, să consolidăm poziția Promenada de inimă a comunității, de spațiu destinat experiențelor sofisticate și bunului gust”, au spus reprezentanții Promenada.
În curând, Longines Boutique, celebrul producător de ceasuri elvețiene de lux cu o istorie de aproape 190 de ani, își va aștepta clienții într-un spațiu elegant, care reflectă valorile fundamentale ale brandului: rafinamentul, tradiția, precizia și pasiunea pentru ceasuri.
Vizitatorii mall-ului vor avea la dispoziție, începând din noiembrie, o selecție variată de ochelari marca Lunet, brand românesc, independent, lansat în 2019. Lunet a pornit de la nevoia de ochelari de calitate, cu forme și culori îndrăznețe, la un preț accesibil. Designul ramelor e realizat in-house, iar procesele de producție și distribuție sunt gestionate de parteneri direcți, fără intermediari care să adauge costuri în plus.
Tot în noiembrie, retailerul Chic Chic Urban Fashion inaugurează cel mai nou magazin, în care se vor regăsi haine și accesorii multibrand, precum și colecții actuale, prezentate pe podiumurile europene în cadrul Săptămânei Modei. Printre brandurile care se vor găsi aici se numără: Patrizia Pepe, Herve Leger, Roberto Cavalli, John Galliano, John Richmond, Joop și Favorite Daughter. Serviciile oferite de angajații Chic Chic Urban Fashion includ consultanță tehnică și stilistică, precum și consultanță de imagine.
Magazinul pe care brandul de bijuterii Palma D’Oro îl va inaugura până la finalul anului marchează atât intrarea oficială în România, cât și prima unitate din cadrul rețelei situată într-un centru comercial. Cu un salon VIP pentru o experiență personalizată, Palma D’Oro aduce bijuterii din diamante autentice, create cu migală și pasiune.
O altă exclusivitate în România este deschiderea restaurantului specializat în fructe de mare, Fritti, un concept care aduce laolaltă autenticul fritto misto italian și accesibilitatea preparatelor de tip fast-food.
Prin parteneriatul cu SPARK, liderul pieței de servicii de car-sharing din București, cu mașini 100% electrice, Promenada își reafirmă angajamentul de a încuraja practicile sustenabile. Astfel, clienții vor avea la dispoziție autoturismele SPARK, în incinta parcării centrului comercial. La nivelurile -2 și -3, sunt amenajate 12 locuri de parcare gratuite destinate utilizatorilor aplicației SPARK, pentru a merge la cumpărături sau în clădirile de birouri din zonă.
Pasionații de un stil de viață sănătos vor putea profita de ofertele din noul magazin Secom, un adevărat one stop shop cu produse ecologice și naturale, dar și servicii pentru o viață mai echilibrată. Aici vor avea la dispoziție un portofoliu de peste 700 de produse de înaltă calitate: vitamine, suplimente alimentare, ceaiuri, mixuri pentru mic dejun sau gustări din fructe deshidratate și fără gluten. În plus, orice vizitator al magazinului Secom are acces gratuit la serviciul de consultanță personalizată în fitoterapia științifică, oferit de specialiști cu experiență în domeniul medical, pentru a putea alege informat produsele cele mai potrivite nevoilor lor.
Promenada găzduiește peste 150 de magazine, printre care se numără branduri premium precum Coccinelle, în exclusivitate în România, LIU JO, GUESS, Musette, Intimissimi, Kultho, Bijuteria TEILOR, grupuri de renume ca Inditex, cu brandurile Massimo Dutti, Oysho, ZARA, ZARA HOME, Bershka și Stradivarius, Peek & Cloppenburg, Lunet, Chic Chic Urban Fashion, SPARK, magazine pentru copii, de sport, frumusețe și timp liber. Ofertei de magazine i se adaugă o gamă largă de servicii precum Asian Vitality SPA, The BAR Salon, Salon Yvonne, Floria, Needle Atelier de retuș, ECO CLEAN, Diamond Car Wash și o varietate de servicii bancare.
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…
Libra Internet Bank a lansat ofertele promoționale pentru Red&Black Friday, campania care va avea loc vineri, 8 noiembrie 2024. Doar…
Vastint România anunță un nou parteneriat strategic cu grupul IWG, liderul global în segmentul spațiilor de lucru flexibile, care va…