Stiri Marketing

Proiectul naţional și un nou sistem de fidelizare la Decathlon

14 dec. 2018 2 min

Proiectul naţional și un nou sistem de fidelizare la Decathlon

Reading Time: 2 minute

Începând cu 7 ianuarie 2019, Decathlon lansează proiectul național Experiențe Sportive, cu o nouă platformă online şi un nou sistem de fidelizare.

Noul program de fidelitate continuă să transforme fiecare tranzacție în puncte de fidelitate. Aceste puncte de fidelitate au o valabilitate de 12 luni de la momentul înregistrării ultimei tranzacții în contul Decathlon. În noua platformă, utilizatorii pot opta pentru diferiți parteneri sportivi, în diferite orașe din țară și pentru diferite tipologii de sporturi, în funcție de numărul de puncte din contul lor.

”Credem cu adevărat în misiunea noastră, aceea de a face sportul accesibil cât mai multor oameni. Accesibilitate înseamnă să fii acolo unde este nevoie, când este nevoie, punând la dispoziția clientului tot ceea ce acesta are nevoie. Potrivit rezultatelor Eurobarometru privind sportul și activitatea fizică știm astăzi că 37% din populația României practică sport. Ne dorim să ducem această cifră la 60% în următorii 5 ani, facilitând această relație: utilizator – echipament – loc de practică,” declară Lăcrămioara Roșca, director de marketing al Decathlon România.

Modalitățile de plată: plată integrală prin sistemul de puncte de fidelitate sau plată parțială prin același sistem de puncte și diferența cash sau card în cadrul locației alese.

Persoanele eligibile pentru obţinerea unui card pot intra în posesia acestuia dacă au vârsta peste 18 ani şi solicită emiterea cardului fie într-un magazin Decathlon, fie online, pe website-ul decathlon.ro, în secţiunea „contul meu”.

Care sunt avantajele cardului de fidelitate Decathlon?

Pune în acceași platformă utilizatorul, echipamentul și locurile de practică.

Pune la dispoziție o rețea de parteneri la nivel național, care se va extinde în mod constant. Pasionații de sport au acces la oferte personalizate din partea locurilor de practică.

Utilizatorul este cel care decide unde și când își transformă punctele.

Platforma se bazează pe note și opinii din partea celor care au experimentat deja locația/ experiența respectivă, asigurându-se astfel o selecție calitativă, pentru fiecare sport in parte și în fiecare oraș.

În continuare, cei care dețin un card de fidelitate Decathlon se bucură de garanția produselor, fără a fi necesar bonul fiscal și beneficiază de sfaturi sportive și comunicare personalizată.

La nivel național, Decathlon reunește peste 1300 de colaboratori, într-o rețea de 23 de magazine, la care se adaugă platforma online. În ultimii doi ani, retailerul sportiv a deschis patru noi magazine – la Botoşani, Buzău, Piatra Neamț și al cincilea magazin din Bucuresti – Decathlon Obor. De asemenea, a dublat spațiul din centrul comercial Pallady din Bucureşti.

În anul 2017 a fost inaugurat şi primul centru logistic Decathlon din România, care aprovizionează trei state sud-est europene – România, Bulgaria și Grecia.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: