Progresive Awards premiază cele mai bune companii din industria de retail și FMCG
Reading Time: < 1 minutAnual, Revista Progresiv premiază companiile din industria de retail și FMCG care se fac remarcate în piață prin inovații și prin cele mai potrivite parteneriate de business. În această toamnă, Revista Progresiv a lansat cea de-a 5-a ediție a Progresiv Awards, cu un mecanism îmbunătățit care facilitează înscrierea în competiție.
Concursul se adresează companiilor din retail & FMCG care au avut performanțe peste media pieței în 2019 și ale căror proiecte au contribuit vizibil la dezvoltarea pieței, inclusiv prin educarea consumatorului.
Totodată, în competiție se pot înscrie și manageri care și-au demonstrat abilitățile de lideri și care au coordonat proiecte inovatoare în 2019.
Consiliul de specialiști al Progresiv Awards va alege dintre cei 5 finaliști ai fiecărei categorii, aleși pe baza informațiilor din formularele de înscriere, dar și pe baza unei monitorizări a informațiilor publicate anterior de către companii în presa de business. Procesul de vot este încrucișat: retailerii votează furnizorii, iar furnizorii votează retailerii.
La anumite categorii voturile sunt acordate de către întreaga piață, însă fără a permite companiilor competitoare să voteze la categoriile la care concurează. Generarea linkurilor unice de votare și centralizarea voturilor se face de către Ipsos România, Research Partner al Progresiv Awards.
Doritorii se pot înscrie online până pe 16 ianuarie 2020.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz