Stiri

Programul „Adăpost cu energie” continuă și transformă casele a 5 copii silitori

Reading Time: 3 minute

Furnizorul de energie CEZ Vânzare, cu sprijinul Asociației CSR NEST, a montat peste 41 mp de tâmplărie PVC eficientă energetic și a înlocuit 50 de becuri vechi cu unele economice în cinci gospodării din Argeș, Dolj și Mehedinți.

Inițiativa s-a desfășurat în cadrul celei de-a doua ediții a programului „Adăpost cu energie”, lansat de către furnizor în 2021, în cadrul proiectului european SocialWatt. Scopul este acela de a îmbunătăți eficiența energetică în căminele clienților vulnerabili.

Dacă în ediția anterioară au fost schimbate echipamentele electrocasnice vechi cu unele noi, eficiente energetic, anul acesta au fost îmbinate două mari cauze pe care CEZ Vânzare le susține: educația și eficiența energetică.

Educația începe acasă, dar ce se întâmplă atunci când condițiile de acasă nu îți permit să studiezi confortabil? 

Numărul copiilor aflați în această situație este îngrijorător, de aceea beneficiarii programului „Adăpost cu energie #PentruEducație” au fost selectați din rândul lor.

Au fost aleși cinci copii cu rezultate extraordinare la învățătură, premianți la școală, dar fără condiții de studiu propice acasă, din județele Argeș, Dolj și Mehedinți.

Ferestre sparte, igrasie, frig – sunt câteva din problemele cu care aceștia se confruntau din cauza tâmplăriei vechi și deteriorate. 

CEZ Vânzare și Asociația CSR Nest au înlocuit geamurile și ferestrele vechi cu tâmplărie PVC cu geam termopan și a montat becuri noi LED, eficiente energetic și inteligente, în casele acestor elevi. 

Mai multe imagini din timpul implementării proiectului și impresiile beneficiarilor se găsesc în acest video.

Programul Adăpost cu energie #PentruEducație reprezintă o continuare a sprijinului nostru din ultimii ani îndreptat către clienții CEZ Vânzare, pentru a-i încuraja să își optimizeze consumul de energie. Ne-am bucurat de feedback-ul pozitiv pe care l-am primit din partea copiilor și a părinților, dar, mai ales, ne bucură să știm că acești copii vor putea studia în condiții mai bune.

Cornelia Szabo, Director Executiv, CEZ Vânzare

Furnizorul s-a alăturat, în anul 2019, Proiectului European SocialWatt, cu scopul principal de a lupta împotriva sărăciei energetice cu care se confruntă comunitățile vulnerabile.

Demersurile desfășurate în cadrul proiectului au fost constante în toți acești ani și implică înlocuirea aparatelor electrocasnice vechi cu unele performante și eficiente, oferirea gratuită a 11.000 de becuri eficiente energetic în Centrele de Relații cu Clienții, informarea clienților cu privire la importanța eficienței energetice și acordarea de sfaturi practice pentru îmbunătățirea confortului de acasă.

 Pentru ca procesul educațional prin care generațiile de copii trec să fie complet, eficient și să aibă rezultatele scontate în viitor, acesta trebuie să continue și acasă, prin aprofundarea cunoștințelor abordate la școală. Copiii trebuie să beneficieze acasă de un confort fizic și emoțional constant, iar acesta se reflectă nemijlocit în performanțele la învățătură. Ne bucurăm că am făcut parte din inițiativa CEZ Vânzare Adăpost cu energie #PentruEducație și că am reușit să contribuim la crearea unor condiții mai bune de locuire și învățare pentru copiii cu rezultate excelente proveniți din medii vulnerabile.

Anda Sebesi, Director de Comunicare, Asociația CSR Nest
Anca Muraru

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

7 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

7 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

9 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

11 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

12 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

14 ore ago