Antreprenori

Program în sprijinul afacerilor sociale

Reading Time: 2 minute

Impact Hub Bucharest lansează un program pentru dezvoltarea afacerilor sociale. Made in Social își propune să crească veniturile afacerilor sociale prin încheierea unor contracte social-to-business (S2B) cu o serie de companii.

Astfel, afacerile sociale sunt invitate să se înscrie în program până pe 10 septembrie. 20 dintre ele, selecționate în urma unei jurizări, vor parcurge 4 etape principale de dezvoltare a produselor/serviciilor lor, care includ realizarea unor strategii de maximizare a profiturilor, vizibilitate la nivel național prin intermediul unei campanii de awareness și a unui catalog special, evenimente de networking și întâlniri dedicate cu reprezentanți cheie din companii. Selecția urmărește potențialul de dezvoltare pe o piață competitivă, impactul social, misiunea asumată de rezolvare a unei probleme dintr-o comunitate/de mediu.

Made in Social înțelege prin afacere socială orice organizație care desfășoară activități comerciale și urmărește obținerea unui profit, însă obiectivul economic este completat de un scop social, care ajută la rezolvarea unei probleme din societate.

Nu se percepe nicio taxă de înscriere sau de participare.

”Multe dintre afacerile sociale din România au potențial de dezvoltare însă se confruntă cu lipsa unei infrastructuri, a unui cadru organizat care să le asigure competitivitatea, expunerea, și să le permită astfel creșterea veniturilor. Prin acest program ne propunem să creăm un context favorabil acestui sector prin stabilirea unui parteneriat strategic între afaceri sociale și companii. Performanța economică a unei afaceri sociale are impact și în plan social, fie că vorbim de generarea unor venituri pentru anumite categorii defavorizate, valorificarea unor resurse locale sau crearea unor servicii esențiale pentru o comunitate”, a declarat Vlad Craioveanu, CEO Impact Hub Bucharest & Impact Hub Cluj-Napoca.

Made in Social este un program realizat cu sprijinul Fundației ERSTE și în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană (AHK), Secţia Comercială a Ambasadei Austriei Advantage Austria și Camera de Comerț și Industrie România – Olanda și Centrade  Cheil Romania. 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Filmele de festival în cinematografe în cadrul Mastercard Festival Selection

Între 14 și 17 noiembrie, Mastercard întinde covorul roșu la cinema Victoria din Cluj-Napoca pentru a oferi cinefililor oportunitatea de…

7 ore ago

Fundația Calea Victoriei și Opera Națională București pregătesc o nouă ediție a Concertului Extraordinar de Anul Nou

Fundația Calea Victoriei și Opera Națională București organizează duminică, 5 ianuarie, de la ora 19.00, Concertul Extraordinar de Anul Nou,…

8 ore ago

Miercuri începe festivalul de business al României, Zilele Biz 2024

De miercuri, în București începe evenimentul de business care de 23 de ani dă tonul în mediul de afaceri din…

9 ore ago

Studiu Kantar România: Ce buget au pregătit românii pentru Black Friday 2024?

Black Friday rămâne unul dintre cele mai populare evenimente în România. 93% dintre români sunt familiarizați cu acest eveniment de…

9 ore ago

Vodka premiată a starului Hollywood, Jason Momoa, adusă în România de MPR Group

MPR Group anunță lansarea exclusivă în România a Meili Vodka, o marcă de vodkă premium creată de celebrul actor Jason…

9 ore ago

Starcom România lansează studiul Sănătatea sub microscop: suplimente alimentare și stil de viață

În ultimii ani, România a cunoscut o creștere semnificativă a interesului față de un stil de viață sănătos, vizibilă atât…

10 ore ago