Teste gratuite de depistare a anticorpilor la COVID-19 pentru angajații din industria hotelieră
Reading Time: < 1 minutMedLife, în parteneriat cu Răzvan Pascu, antreprenor și consultant de marketing în domeniul turistic și hospitality, lansează un program de testare gratuită pentru depistarea anticorpilor specifici COVID-19, produși ca răspuns la infecția cu noul coronavirus. Programul se adresează exclusiv personalului din prima linie de interacțiune cu turiștii: recepționer/ă, camerist/ă, ospătar/ ospătăriță, lucrător spa hotel etc.
Rezultatele testelor sunt confidențiale
Testele serologice pentru depistarea anticorpilor IgG presupun recoltarea unei probe de sânge, iar rezultatele sunt confidențiale, putând fi accesate într-un interval de 24-72 ore pe site-ul www.medlife.ro, pe baza unui cod unic.
Un rezultat pozitiv confirmă că persoana testată a intrat în contact cu virusul SARS-CoV-2, fără a se impune, însă, carantina, izolarea sau întreruperea activității la locul de muncă, testarea RT-PCR în vederea diagnosticării realizându-se doar la recomandarea medicului. Un rezultat negativ arată fie că persoana testată nu a fost purtător al virusului în trecut, fie că perioada de timp de la infectare este încă insuficientă pentru dezvoltarea anticorpilor.
Testare gratuită în toate clinicile și centrele de recoltare MedLife din țară
Personalul din industria hotelieră se poate testa în toate clinicile MedLife din țară, precum și în cele 147 de puncte de recoltare de la nivel național. Lista tuturor centrelor este disponibilă aici.
Pentru a beneficia de gratuitate, angajații din linia întâi trebuie să completeze o declarație pe proprie răspundere, care să ateste că fac parte din grupul țintă. Pentru mai multe informații și pentru înscriere în program, angajații pot completa formularul aici.
Demersul Testează-te! Află! Protejează! se desfășoară la nivel național și MedLife pune la dispoziție mii de teste (în limita stocurilor disponibile).
Foto: © Anyaivanova | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz