Profihairshop, investiții de 500.000 de euro în 2017
Reading Time: 2 minuteProfihairshop şi-a bugetat investiţii de circa 500.000 euro pentru deschiderea a încă 5 magazine şi extinderea depozitului pe care aceasta îl deţine în Sibiu.
Retailerul specializat în comercializarea de produse profesionale pentru îngrijirea părului a înregistrat vânzări în valoare de 5,6 milioane de euro în 2016, în creştere cu 38% faţă de anul anterior, datorită extinderii naţionale a reţelei cu 5 noi magazine, în urmă unei investiţii de 250.000 euro, precum şi a interesului tot mai crescut al românilor pentru produsele profesionale de îngrijire a părului.
Cumpărătorii produselor profesionale comercializate de Profihairshop au fost preponderent femei, în procent de 85%, având vârste cuprinse între 20 – 50 ani, în timp ce restul de 15% au fost consumatori bărbaţi cu vârste între 20-45 ani, numărul lor fiind în continuă creştere în ultimii ani, arată compania, într-un comunicat de presă.
Cele mai achiziţionate produse au fost şampoanele profesionale, măştile-tratament şi vopselele, urmate de produsele pentru styling, manichiură, cosmetică şi accesoriile pentru păr. Valoarea medie a unui bon a fost de 100 de lei, iar cele mai bune vânzări au fost înregistrate în luna decembrie. Aproximativ 70% dintre clienţi au apelat la consiliere în alegerea produselor potrivite, serviciu oferit de specialiştii Profihairshop în îngrijirea părului, în reţeaua de magazine fizice şi în magazinul online al retailerului.
“2016 a fost un an foarte bun pentru Profihairshop, un an în care am continuat extinderea business-ului la nivel naţional şi în care ne – am consolidat relaţia cu consumatorii români, lucru care s-a văzut în ritmul bun al vânzărilor”, a declarat Klaus Reisenauer, Managing Partner Profihairshop.
“Segmentul produselor profesionale de îngrijire a părului reprezintă o piaţă tânără în România, însă dinamică şi aflată în continuă creştere, ceea ce ne bucură şi ne ambiţionează să asigurăm în permanență cele mai înalte standarde de calitate ale produselor şi serviciilor oferite. Pentru acest an ne-am planificat investiţii de circa 500.000 Euro în deschiderea a încă 5 magazine în judeţe în care încă nu suntem prezenţi şi în extinderea depozitului din Sibiu. În paralel cu aceste investiţii, vom continua să aducem clienţilor din România cele mai noi produse profesionale lansate pe piaţa internaţională.” a declarat Klaus Reisenauer, Managing Partner Profihairshop.
Piaţa produselor cosmetice profesionale vândute în exteriorul saloanelor în România este estimată în acest moment la 28 milioane euro, ponderea cea mai mare fiind deţinută de produsele pentru îngrijirea părului (17 mil euro), urmate de produsele pentru îngrijirea corpului (7 mil euro) şi cele de manichiură – pedichiură (3 mil euro). În prezent, acest segment reprezintă circa 5% din totalul pieţei de cosmetice din ţară, în timp ce în ţările dezvoltate ocupă între 15% şi 20% din piaţă.
Lanţul de magazine Profihairshop deţine în prezent 27 de unităţi, în cele mai importante mall-uri din Bucureşti şi din alte 10 oraşe mari din ţară. Acestea însumează o suprafaţă totală de peste 1.100 mp. Un magazin Profihairshop amplasat într-un centru comercial înregistrează vânzări medii anuale între 5.000 – 10.000 euro/mp/an.
Lansat în 2009, Profihairshop are o rețea de 27 de magazine și face parte din grupul dezvoltatorului imobiliar OASIS retail & development din Sibiu, condus de Klaus Reisenauer şi Kurt Wagner şi este în prezent cel mai mare retailer din România specializat în comercializarea de produse profesionale de îngrijire a părului.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz