Profihairshop, investiție de 50.000 euro în magazinul din AFI
Reading Time: < 1 minutProfihairshop, cel mai mare retailer specializat în comercializarea de produse profesionale pentru îngrijirea părului, a investit 50.000 euro în relocarea magazinului din AFI Palace Cotroceni într-un spaţiu mai mare din incinta mall-ului. Noul magazin, situat la parterul complexului comercial, are o suprafaţă de 64 mp.
“Prin noua amplasare ne dorim să oferim clienţilor bucureşteni o experienţă îmbunătăţită de shopping, într-un spaţiu extins şi modern amenajat, în care au acces atât la produse de calitate, cât şi la suportul unei echipe calificate pentru a oferi consultanţă specializată. În urma acestei relocari, magazinul Profihairshop din AFI Palace Cotroceni devine cea mai mare unitate a reţelei şi ne aşteptăm să înregistreze cele mai mari vânzări”, a declarat Klaus Reisenauer, Managing Partner Profihairshop.
“Business-ul Profihairshop este în continuă extindere şi în acest an estimăm o creştere de 20% a vânzărilor la nivel de reţea”, a declarat Klaus Reisenauer, Managing Partner Profihairshop.
La începutul acestui an retailerul a investit suma de 85.000 euro în lansarea unui magazin Profihairshop în oraşul Baia Mare. Pentru 2017 compania şi-a bugetat investiţii de aproximativ 500.000 euro, direcţionate către deschiderea a 5 noi magazine şi extinderea depozitului pe care aceasta îl deţine în Sibiu.
Lanţul de magazine Profihairshop reuneşte 27 de unităţi, localizate în Bucureşti şi în alte 9 oraşe mari din ţară, cuprinzând o suprafaţă comercială totală de peste 1.100 mp. Compania a încheiat anul 2016 cu o cifra de afaceri de 5,6 milioane de euro, în creştere cu 38% faţă de anul 2015, iar pentru acest an estimează vânzări în creştere cu 20%.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz