Produse noi de la Topoloveni cu ocazia a două aniversări importante
Reading Time: 3 minuteProdusele de la Topoloveni sunt apreciate de toată lumea, în timp ce se împlinesc 10 ani de la obținerea Indicației Geografice Protejate pentru magiunul din prune. Tot acum se împlinesc și 20 de ani de la cumpărarea fostei fabrici de magiun din Topoloveni.
Pentru a marca cele două aniversări importante, Topoloveni a lansat anul acesta 5 noi produse: trei dulcețuri din fructe de pădure (dulceață de fragi, dulceață de agrișe și dulceață de coacăze albe), gemul de caise Topoloveni și tocănița de urzici Topoloveni. Toate cele cinci produse au fost realizate în acord cu principiile Topoloveni: punerea pe piață de alimente funcționale (fără zahăr adăugat, fără E-uri, fără conservanți și fără aditivi), susținerea economiei naționale și a agricultorilor români prin achiziția de fructe și legume exclusiv românești și valorificarea tradiției culinare autohtone. Noile produse Topoloveni au fost puse pe piață pentru a celebra evoluția afacerii Topoloveni și pentru a încuraja o dată în plus alimentația sănătoasă și păstrarea tradiției culinare românești.
Rețetă cu tradiție
Este posibil să te alimentezi corect și rețetele tradiționale românești te pot ajuta să o faci. Acesta este mesajul pe care vor să îl transmită consumatorului produse precum tocănița de urzici Topoloveni. Întreaga istorie recentă a magiunului din prune Topoloveni, cu obținerea a numeroase premii și recunoașteri în România și în afara țării a plecat de la aceeași idee: a mânca românește înseamnă de multe ori a te alimenta sănătos și se traduce întotdeauna prin a fi autentic. O fabrică învechită și o rețetă cu tradiție, însă aproape abandonată au fost transformate într-o fabrică modernă și într-un produs care în câțiva ani a reușit să aducă în România prima Indicație Geografică Protejată. Această performanță a fost obținută prin multă muncă, prin investiții, dar și datorită încrederii în potențialul magiunului din prune și al produselor românești tradiționale.
„Un produs în care am crezut întotdeauna și un morman de fier vechi. Așa arăta afacerea Topoloveni în 2001, la achiziționarea vechii fabrici de magiun din localitate. Magiunul din prune era pe atunci o rețetă aproape uitată. Astăzi, este un brand culinar pentru România. Avem în spate 20 de ani de la preluarea fabricii din Topoloveni și 10 ani de IGP pentru magiunul din prune. Sunt cifre rotunde, frumoase, care ne bucură și pe care am ales să le celebrăm așa cum știm noi cel mai bine, prin muncă și prin câteva noi produse, în egală măsură tradiționale și funcționale. Ca la Topoloveni.“ – a declarat Bibiana Stanciulov, Director General Sonimpex Topoloveni.
„Aceasta este partea văzută a lucrurilor. Partea în care am contribuit și continuăm să contribuim la păstrarea și la valorificarea tradiției culinare românești. Partea în care am reușit să transformăm magiunul din prune Topoloveni într-un produs cunoscut în Uniunea Europeană și în lume. Partea în care scoatem pe piață numai produse care să mențină sănătatea consumatorilor. Partea în care aniversăm și ne bucurăm. Trebuie, totuși, amintită și partea mai puțin văzută a lucrurilor. Aceea în care numărăm nu doar anii trecuți de la evenimentele plăcute, ci și anii de când compania noastră își caută fără rezultat dreptatea în justiție, adică mai mult de 7 ani. Aceea în care concurența neloială induce în eroare cumpărătorii, introducând Topoloveni în nume. Aceea în care semănăm calitate și onestitate și culegem nedreptate.“ – a continuat Bibiana Stanciulov.
Gama de produse Topoloveni include magiunuri (din prune, struguri, măr), dulcețuri, gemuri, zacuște și multe alte specialități culinare. Atât magiunul din prune Topoloveni, cât și numeroase alte produse ale companiei au fost premiate de-a lungul timpului la diferite competiții internaționale de gust și calitate. În interiorul țării, calitatea produselor Topoloveni este recompensată prin aprecierea cumpărătorilor și, de asemenea, prin titlul de Furnizor al Casei Regale a României.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz