Începând din această lună, Cornelia Sofronie Pițigoi s-a alăturat echipei de marketing a Pro TV, în funcția de Head of Corporate Communication and PR.
În echipa de PR, Cornelia va lucra în strânsă colaborare cu Ioana Plopeanu, PR Manager Pro TV, aflată în echipă de aproape doi ani.
Cornelia are o experiență de peste 14 ani în compania Procter & Gamble, unde a ocupat următoarele poziții: Senior External Relations Manager, Senior Communications Manager for East Balkans și Senior Communications Manager for South East Europe North and Central.
Echipa de marketing a Pro TV este coordonată de Lucia Antal.
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…