BT Private Banking din Cluj-Napoca s-a mutat in casa noua, intr-o cladire cu farmec interbelic si care are o poveste aparte – Casa Alba. Dedicata clientilor de top, este un sediu-emblema, cu o istorie de aproape 100 de ani.
Banca Transilvania (BT) are peste 4.000 de clienti Private Banking la nivel national, dintre care aproape 600 sunt din Cluj. Prin Divizia Private Banking, banca gestioneaza active de peste 800 milioane de euro. In 2015, comparativ cu 2014, numarul clientilor premium a crescut cu 18%, iar valoarea activelor, cu 20%. In Bucuresti, sediul BT Private Banking este tot intr-o vila, pe strada Jean Monnet.
„Ne bucuram ca de acum inainte ii vom primi pe clientii nostri premium intr-o locatie cu farmec interbelic si care are o poveste aparte. Mutarea in noul sediu BT Private Banking face parte din planul nostru de sofisticare in ceea ce priveste clientii mari, mai ales ca pentru acest an estimam o crestere de 10% a numarului de clienti Private Banking, respectiv a valorii activelor gestionate”, a declarat Horia Ciorcila, Presedintele Consiliului de Administratie al BT.
Sediul BT Private Banking este la cele mai inalte standarde prin modernizarile aduse. Banca Transilvania a pastrat stilul arhitecturalinitial al cladirii, precum si toate elementele originale: portiuni de paviment terazzo; decoratiuni din fier forjat si grilaje cu motive geometrice stilizate, ferestrele si usile. De asemenea, banca a pastrat brandul Casa Alba datorita notorietatii locale a acestuia. Noua identitate vizuala a acestuia sugereaza „banking with style”.
Aproape 100 de ani de istorie
Povestea locatiei in care se afla acum Casa Alba a inceput acum aproape 100 de ani, când Mozes Farkas, avocat si antreprenor vestit al vremii, a cumparat un teren intr-o zona elitista, pe care a fost construita o casapentru familia sa. Proprietarul casei a fost inclusiv unul dintre reprezentantii elitei economice a Clujului si a comunitatii evreilor din zona, asociat la Fabrica de Piele si Incaltaminte Fratii Renner & Co, infiintata in 1911, precum si manager al acesteia. Fabrica devine Dermata, iar ulterior, binecunoscuta Clujana. In 1950, resedinta acestuia a fost nationalizata, apoi a fost transformata in restaurant-cafenea, iar ulterior a fost hotel de lux – Casa Alba.
Piața de Global Business Services (GBS) din România va continua să se extindă într-un ritm alert, cu o rată de…
Schneider Electric a anunțat cele mai recente rezultate ale programului său Schneider Sustainability Impact (SSI) și rezultatele sale financiare pentru…
Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…
NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…
Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…