Stiri

Prin reutilizarea lădițelor Euro Pool System, Kaufland își reduce amprenta de carbon pentru al treilea an

Reading Time: 2 minute

Kaufland România continuă să facă progrese în direcția sustenabilității, reducându-și amprenta de carbon cu 3.500 de tone în 2022, prin folosirea lăzilor pliabile reutilizabile Euro Pool System (EPS).

Rezultatele obținute, similare cu cele înregistrate în 2021, i-au asigurat companiei, pentru al treilea an consecutiv, certificatul de sustenabilitate din partea Euro Pool System, principalul furnizor de logistică în domeniul ambalajelor reutilizabile, pentru produse proaspete, din Europa.

Reducerea amprentei de carbon vine în urma deciziei Kaufland de a implementa utilizarea lăzilor pliabile EPS pentru transportul de legume și fructe, în locul ambalajelor de unică folosință din carton. Lădițele EPS asigură prospețimea alimentelor și necesită un spațiu redus de stocare, prin pliere. În cazul deteriorării, lădițele EPS sunt reciclate și transformate în alte lădițe noi, demonstrând o abordare circulară a utilizării resurselor. 

Kaufland, un retailer de referință pe piața locală, a integrat sustenabilitatea în toate operațiunile sale, pentru a-și minimiza impactul asupra mediului. Mai mult, compania pune la dispoziția clienților și partenerilor săi infrastructuri și soluții, prin care să își limiteze propria amprentă de carbon.

Pentru certificatul obținut, au fost luate în calcul cele peste 10 milioane de rotații ale lăzilor EPS, pe parcursul anului 2022.

Instrumentul de calcul a fost dezvoltat de fundația Stiftung Initiative Mehrweg (SIM) din Germania, aprobat anterior de institutul Fraunhofer IBP din Stuttgart. Fundația a fost înființată în 1996 cu scopul de a crește gradul de conștientizare a reducerii deșeurilor în industria retailului.

Kaufland se implică activ în acțiuni de protejare a mediului și susține cele 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă (ODD-uri) ale Organizației Națiunilor Unite (ONU), printre care se numără Viața terestră, Acțiune climatică și Consumul și Producția Responsabile.

Despre Kaufland România 

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 168 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.

Photo © Steve Allen | Dreamstime.com

Anca Muraru

Recent Posts

Adrian Stanciu: Leadership public și leadership privat

Cu puțin timp în urmă am avut un eveniment la Oradea, împreună cu prietena mea Andreea Roșca și cu ceilalți…

3 ore ago

Join UP!: Românii prind gustul vacanțelor exotice. Peste 30% mai mulți turiști au vizitat Egiptul în această toamnă

În primele două luni de toamnă, numărul turiștilor internaționali care au mers în vacanță în Egipt a crescut cu aproape…

15 ore ago

„Bach chez Cioran, une tragédie angélique”, în premieră în România pe 26 noiembrie

Fundația Culturală Gaudium Animae invită publicul în data de 26 noiembrie, de la ora 19:00, în Aula Bibliotecii Centrale Universitare…

19 ore ago

Provocările finanțării proiectelor culturale din România

Un nou proiect cultural al Asociației Urbandada a completat scena culturală românească în această toamnă - spectacolul „ORFANI”, în regia…

21 de ore ago

Ateliere de colaj organizate alături de Haute Culture, în completarea Collage Festival

Revista Haute Culture le dă pasionaților de colaje ocazia de a transforma numerele sale de colecție în noi opere de…

21 de ore ago

Ziua Națională a României pe scena La Fenice Stele ale Operei Româneşti la Veneţia

Opera Națională București prezintă joi, 28 noiembrie, ora 19:30, un concert de gală intitulat Ziua Națională a României pe scena…

23 de ore ago