Stiri

Primul showroom The EDIT, inaugurat la București

Reading Time: 2 minute

După 3 ani de prezență exclusiv în mediul digital, creatoarele conceptului The EDIT – piese cu design minimalist, accesorii contemporane și mobilier statement – toate foarte atent selecționate, Irina Pogonaru și Magda Staicu (FOTO), au deschis primul showroom în strada Icoanei 20, o materializare fizică a esteticii brandului lansat în anul 2019.

Conceput ca un spațiu de locuit, magazinul expune o selecție curatoriată de peste 1000 de piese de mobilier, corpuri de iluminat, decorațiuni, obiecte de design, accesorii create de 50 de branduri europene consacrate – printre care GUBI, &Tradition, HAY și MENU, dar și de studiouri de design emergente. Obiectele compun o colecție ce a fost construită pentru a oferi un univers estetic coerent care propune idei noi, sofisticate, în zona de design și lifestyle.

Devotate ideii de a-și consolida comunitatea de iubitori de design, fondatoarele The EDIT au conceput magazinul inclusiv ca un spațiu de dialog pentru arhitecți, designeri de interior și clienți.

Irina Pogonaru și Magda Staicu au deschis primul showroom în strada Icoanei 20

The EDIT concept store este amplasat într-o clădire de 400 de metri pătrați din centrul Bucureștiului, renovată recent printr-o investiție de aproximativ 1 milion de Euro, fiind primul proiect de acest tip din capitală.

Spațiul este gândit, amenajat și decorat cu obiecte ce pot fi achiziționate din magazin. Selecția combină estetica și funcționalitatea și este gândită pentru a oferi inspirație și accesibilitate imediată oricui dorește să ofere un cadou sau să integreze în propria casă mobilier, decorațiuni, accesorii electrice cu design premiat, produse pentru sala de baie sau bucătărie, lumânări parfumate, textile, cărți sau albume.

“Considerăm că oamenii și spațiile se pot conecta prin design pentru o viață mai frumoasă și mai confortabilă și ne propunem, ca alături de specialiștii din industriile creative, să conducem publicul spre alegeri estetice mai conștiente.” transmite Magda Staicu – Marketing & Sales Executive.

Magazinul The EDIT concept store

Arhitectura de interior este semnată de arhitectul Bogdan Ciocodeica, iar direcția creativă aparține Irinei Pogonaru. “Împreună cu Bogdan ne-am imaginat spațiul ca o casă privată din care poți aduce totul, de la mobilier până la accesoriile de design, înapoi în propria ta lume” declară Irina Pogonaru – Designer de Interior.

Deschiderea magazinului din Icoanei 20 face parte dintr-o strategie de business care a început acum 3 ani cu lansarea shop-ului online și a continuat cu adăugarea progresivă de noi branduri importante în portofoliu.

În prezent, The EDIT reprezintă peste 50 de producători din industria de design, cu precădere din Danemarca, dar și din Suedia, Italia sau Franța. Expansiunea a fost dublată de crearea și consolidarea unei comunități veritabile de iubitori de design, oameni care împărtășesc dragostea pentru detalii, materiale și o estetică simplă, dar sofisticată”, declară Echipa The EDIT.

Cu o strategie de dezvoltare accelerată a portofoliului și o investiție continuă în sisteme logistice și stocuri, The EDIT și-a triplat cifra de afaceri în fiecare an și își propune să atingă pragul de venit de 1 milion de euro până la sfârșitul lui 2022.

FOTO: Cătălin Georgescu, Sabin Prodan, Christian Tudose

Toader Păun

Recent Posts

Numărul autorizațiilor de construire din București s-a redus la jumătate, iar suprafața utilă a scăzut cu 62% în ultimii trei ani

Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…

48 de minute ago

Părinții din mediul rural consideră că uneori e nevoie să bați copiii pentru a-i educa

World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…

o oră ago

Gabriel Ghiță, Mastercard: Personalizare cu ajutorul datelor

Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…

2 ore ago

Mercedes și E.ON colaborează pentru dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru clienții business

Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…

3 ore ago

Caroli lansează Humus Maestro, o selecție de cinci variante de humus fără E-uri

Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea…

3 ore ago

66 CEO se alătură unui program executiv accelerat

Beyond Business School, companie fondată de antreprenorii în serie Andra Ghibuțiu și Grégoire Vigroux, anunță lista finală cu cei 66…

3 ore ago