Primul rebranding semnat de Storience in UK
Reading Time: < 1 minutStorience a finalizat primul proiect pentru piata britanica. Este vorba despre rebrandingul agentiei de organizare de evenimente Activate Event Management.
Proiectul a fost finalizat pe parcursul a aproximativ patru luni si a inceput cu definirea brandului, designul identitatii vizuale si a materialelor de papetarie si s-a incheiat cu crearea website-ului.
Rebrandingul Activate marcheaza tranzitia agentiei de la stadiul de start-up ambitios, la cel de agentie confirmata si complet acreditata, cu un portofoliu de clienti ce include cele mai mari nume din industria sanatatii.
Identitatea vizuala Activate este completata de un stil vizual inspirat din bordul rachetelor: becurile colorate semnalizeaza activitatea intensa a agentiei, dar si controlul complet asupra acesteia.
Acesta este primul proiect international al Storience si primul din cele 10 pe taram britanic pe care agentia si le-a propus in primul an de la deschiderea biroului din Londra.
In prezent, agentia lucreaza la alte cateva proiecte internationale pentru piete precum Elvetia, Spania sau Belgia.
Echipa proiectului:
Strategie de brand si directie creativa: Stefan Liute, Adriana Liute
Design de identitate: Ovidiu Sebastian Pop
Design web: Alexandru Gugurel
Programare web: Doru Sana
Management de proiect: Ioana Jago
Storience este o agentie de brandinf infiintata in 2012 de sotii Adriana si Stefan Liute in Bucuresti. In primii doi ani de la lansare, agentia a castigat 4 premii internationale si peste 40 de clienti. Biroul din Londra al Storience a fost deschis in aceasta toamna pentru ca agentia sa poata deservi mai usor clientii din Europa de Vest. In 2013, Storience a lansat Zamburi, brandul de povesti ilustrate pentru oameni mari, sub forma de felicitari.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz