Marketing MarComm Stiri

Primul rebranding Cotnari din ultimii 23 de ani  

24 iul. 2020 < 1 min

Primul rebranding Cotnari din ultimii 23 de ani  

Reading Time: < 1 minut

Cotnari anunță rebrandingul gamei – fanion susținută de Grasa de Cotnari, dar care include și alte soiuri 100% românești: Tămâioasa Românească și Feteasca Albă. Totodată, lansează un nou vin roze din Busuioacă de Bohotin.

Procesul de modernizare al gamei s-a întins pe perioada unui an de zile și aduce cea mai mare transformare vizuală a Gamei Cotnari față de anul 1997, moment în care s-a realizat ultima schimbare de etichetă.

Gama Cotnari are de acum înainte o sticlă nouă, cu logo în relief și o nouă etichetă.

Toate aceste noutăți de produs vor fi comunicate printr-o nouă platformă de comunicare al cărui nume este “Viața de Cotnari”.

Campania, ce va rula între 22 iulie și 30 septembrie, se bazează pe un mix de TV, promovare in-store și online. De asemenea, vânzările vor fi susținute de un program adresat segmentului HoReCa: orice comandă online pe site-ul www.cramelecotnari aduce un voucher care poate fi folosit pentru a primi o sticlă de vin gratis într-una din sutele de locații partenere ale programului.

Echipa implicată în dezvoltarea acestui proiect

Din partea Cotnari: Răzvan Serghiuță – director general; Ștefan Matei – acționar și membru în Consiliul de Administrație; Stefan Chirițescu – director de marketing

Media: AnyMedia 

Ramona Sirota – Media Buying Director

Laurențiu Cenușă – General Manager

Producție: 

Regizor: Radu Bărbulescu

DOP: Radu Voinea

Post Studio

Liviu Isop – General Manager, Avanpost

Webdesign: B1 Studio

Silviu Fenea – CEO

Gabriel Jicman -SEO specialist

Packaging: GMP + Webstyler

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: