Primul rebranding Cotnari din ultimii 23 de ani
Reading Time: < 1 minutCotnari anunță rebrandingul gamei – fanion susținută de Grasa de Cotnari, dar care include și alte soiuri 100% românești: Tămâioasa Românească și Feteasca Albă. Totodată, lansează un nou vin roze din Busuioacă de Bohotin.
Procesul de modernizare al gamei s-a întins pe perioada unui an de zile și aduce cea mai mare transformare vizuală a Gamei Cotnari față de anul 1997, moment în care s-a realizat ultima schimbare de etichetă.
Gama Cotnari are de acum înainte o sticlă nouă, cu logo în relief și o nouă etichetă.
Toate aceste noutăți de produs vor fi comunicate printr-o nouă platformă de comunicare al cărui nume este “Viața de Cotnari”.
Campania, ce va rula între 22 iulie și 30 septembrie, se bazează pe un mix de TV, promovare in-store și online. De asemenea, vânzările vor fi susținute de un program adresat segmentului HoReCa: orice comandă online pe site-ul www.cramelecotnari aduce un voucher care poate fi folosit pentru a primi o sticlă de vin gratis într-una din sutele de locații partenere ale programului.
Echipa implicată în dezvoltarea acestui proiect
Din partea Cotnari: Răzvan Serghiuță – director general; Ștefan Matei – acționar și membru în Consiliul de Administrație; Stefan Chirițescu – director de marketing
Media: AnyMedia
Ramona Sirota – Media Buying Director
Laurențiu Cenușă – General Manager
Producție:
Regizor: Radu Bărbulescu
DOP: Radu Voinea
Post Studio
Liviu Isop – General Manager, Avanpost
Webdesign: B1 Studio
Silviu Fenea – CEO
Gabriel Jicman -SEO specialist
Packaging: GMP + Webstyler
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz