Primul program de tip Executive MBA destinat fermierilor români
Reading Time: 2 minuteAu început înscrierile în primul program de tip Executive MBA destinat fermieri români, susținut de Raiffeisen Bank. Programul Master în Business of Agriculture (MBAg) va debuta cu o grupa de 30 fermieri selectați din sudul și sud-estul României, care, timp de 6 luni, vor participa gratuit la cursuri.
Programul vă începe în luna septembrie la Slobozia, iar obiectivul său este să transforme fermele din România în afaceri profitabile și sustenabile, anunță banca, într-un comunicat de presă.
Înscrierile în program au loc în perioada 6 iulie – 2 august. Fermierii care doresc să se înscrie o pot face direct pe site-ul programului, unde pot consulta calendarul de desfășurare și criteriile de eligibilitate.
“Avem toată încrederea că prin intermediul MBAg fermierii noștri vor avea ocazia să își completeze cunoștințele tehnice, să își dezvolte noi abilitați și să obțină răspunsuri pentru multe din problemele cu care se confruntă. Ne bucurăm să fim alături de partenerii noștri în acest proiect educațional și așteptăm cu nerăbdare să ne cunoaștem studenții și să le împărtășim din cunoștințele pe care fiecare dintre noi le-a pregătit special pentru ședințele de curs, să trecem împreună prin studii de caz ancorate în realitate și să vizităm ferme care au făcut trecerea la revoluția digitală”, a declarat Raluca Nicolescu, director aria IMM la Raiffeisen Bank.
Curricula academică a programului de tip master-class va adresa patru nevoi specifice de business – agricultura, management și financiar, vânzări și trading și tehnologie, informații care vor fi completate de sesiuni de networking, schimburi de experiență în ferme performante, vizite în cadrul centrelor de cercetare și reuniuni cu asociațiile din industrie. În plus, fermierii care vor fi cel mai bine clasați în cadrul programului de absolvire vor putea accesa o serie de beneficii utile fermelor pe care le reprezintă.
“Suntem încântați că, prin implicarea Raiffeisen Bank și a tuturor celorlalți parteneri din proiect, facem bine agriculturii. Ferma de astăzi înseamnă mult mai mult decât exploatarea unor culturi agricole. Credem că prin accesul fermierilor români la informație de business de calitate contribuim atât la creșterea performanței sectorului agricol, cât și la creșterea calității hranei noastre, produsă sustenabil de fermieri profitabili”, a declarat Laurențiu Asimionesei, reprezentantul companiei AMAZAG.
Programul MBAg este realizat la inițiativa companiilor Syngenta România, Raiffeisen Bank România, Cargill Agricultura, Agrii România, we agri și AMAZAG, în parteneriat cu Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară București.
AMAZAG este o platformă despre agricultura, cu ajutorul căreia toți cei care produc sau pun în valoare mâncarea, de la fermă la farfurie, pot performa mai bine și prin care consumatorii pot afla cu adevărat de unde provine mâncarea.
Foto: © Elnur | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz