Agenția digitală Hit Yourself, condusă de Florin Grozea, lansează MOCAPP, primul marketplace din România care ajută brandurile şi agenţiile (de comunicare, de digital, de marketing) să găsească cei mai potriviţi influenceri pentru campaniile lor online, rapid şi cu cele mai bune bugete.
Platforma online folosește un sistem de algoritmi bazat pe inteligență artificială și are în portofoliu peste 500 de influenceri: artişti, trupe muzicale, vedete TV, actori, sportivi, modele, bloggeri și vloggeri, micro-influenceri.
Dezvoltarea și lansarea MOCAPP a presupus o investiție de peste 50.000 de euro.
Platforma MOCAPP a fost dezvoltată în contextul în care, la nivel global, promovarea online prin influenceri aduce, în medie, rezultate de 5 până la 11 ori mai bune decât publicitatea digitală tradiţională, iar comportamentul consumatorilor s-a schimbat radical – jumătate dintre utilizatorii de internet nu dau click niciodată pe o reclamă dintr-un banner online . Mai mult, aproape 70% dintre agenţiile americane declară că vor mări bugetele pentru campaniile de influencer marketing în următoarele 12 luni, iar interesul faţă de această strategie de marketing online a crescut semnificativ – doar căutările în Google după termenul “influencer marketing” s-au majorat cu 325% din 2016 în 2017 .
Cum funcţionează MOCAPP?
Brandurile şi agenţiile care vor să îşi optimizeze campaniile de influencer marketing solicită un cont intrând pe www.MOCAPP.ro. Platforma este folosită de branduri și agenții pentru a descoperi ce influenceri se potrivesc cel mai bine nevoilor lor, pentru a cerceta şi crea rapid campanii optime cu influenceri şi pentru a automatiza fluxul de lucru.
Pe de altă parte, influencerii, care au investit timp și talent pentru a crește audiențe online impresionante, caută să monetizeze conținutul original creat în Social Media. MOCAPP monetizează aceste audiențe online, oferind influencerilor acces la bugetele brandurilor relevante.
Printre companiile care au beneficiat de campanii cu influenceri se numără Coca Cola, Telekom, Samsung, Procter & Gamble, Unilever, Pepsi, Vodafone, McDonald’s, HP, AXN, BCR, Mercedes-Benz şi GSK.
Florin Grozea a lansat agenția digital Hit Yourself în 2013. Agenția este specializată în conceperea şi executarea campaniilor online pentru artişti, celebrităţi, vedete de televiziune, actori, vloggeri şi bloggeri. Totodată, agenţia digitală desfăşoară campanii de influencer marketing, incelebrity endorsement, content marketing şi digital strategy pentru branduri renumite din România.
Rituals Cosmetics, brandul internațional specializat în produse de îngrijire naturală a corpului și a pielii, parfumuri pentru casă și seturi…
Din 15 decembrie 2024, intră în vigoare noul Mers al Trenurilor 2024-2025, ce va fi valabil până la data de…
CMS a primit premiul „CEE M&A Legal Adviser of the Year 2024” în cadrul Mergermarket European M&A Awards 2024, ceremonie…
Sip Coffee & Wine, cunoscut până acum pentru cafeneaua de la parterul imobilului situat pe Calea Moșilor 116 - 122,…
Global Vision, lider în sectorul imobiliar și energetic din Europa Centrală și de Est, anunță numirea Danielei Lazea în funcția…
KoçZer, liderul turc în domeniul achizițiilor strategice și al managementului lanțului de aprovizionare, și-a anunțat intrarea pe piața europeană prin…