nia.
Fondată în 1954, Relais & Châteaux este asociația formată din 550 de hoteluri și restaurante cu caracter unic din întreaga lume, operate independent, ai căror proprietari au în comun pasiunea pentru afacerea lor și dorința de autenticitate în relaţia cu oaspeţii. Proprietățile afiliate Relais & Châteaux se disting prin servicii impecabile, gastronomie excepțională și o abordare distinctă a conceptului „art de vivre”. Viziunea Relais & Châteaux este aceea de a proteja și promova bogăția și diversitatea culturii gastronomice și a tradiției ospitalității, consacrând „l’Art de vivre” ca fiind cea de a 10-a artă.
“Suntem încântați să numim Epoque <membru al Relais & Châteaux> și să afișăm apartenența la cea mai prestigioasă asociație hotelieră din lume. Momentul în care am fost invitați să aderăm ne-a onorat și ne-a bucurat, cu atât mai mult cu cât am simțit că această asociere ne reprezintă pe deplin. Ca hotelier pasionat, am urmărit activitatea Relais & Châteaux de-a lungul anilor, și am admirat faptul că promovează excelența în ospitalitate, dar mai ales faptul că se definește prin l’art de vivre. Conceptul este și parte integrantă din filosofia Epoque, iar fiecare pas din dezvoltarea noastră este expresia aceleiași misiuni: de a oferi oaspeților noștri experiențe excepționale de ospitalitate și gastronomie. Afilierea Epoque la Relais & Châteaux reprezintă o invitație personală adresată clienților obișnuiți cu standardele de excelență ale asociației și membrilor clubului 5C, dar și o deschidere a Bucureștiului către faimoasele Routes du Bonheur, itinerariile revelație propuse de Relais & Châteaux oaspeților săi”, spune Diana Popescu, CEO al Hotel Epoque.
Procedura de aderare la Relais & Châteaux este complexă și etapizată, reunind peste 300 de criterii de analiză, structurate conform valorilor fundamentale ale asociației: Local focus – caracterul unic al fiecărei proprietăți ca expresie a contextului său istoric și cultural; Sharing – dăruirea și implicarea directă a proprietarului în relație cu oaspeții și cu personalul; Commitment – contribuția constantă și durabilă a fiecărei entități la promovarea tradiției ospitalității; Humanity – respectul pentru oamenii care participă la cultura și viața de zi cu zi a proprietății.
Etapele procesului includ: multiple evaluări ale comisiilor de inspectori Relais & Châteaux, audituri de calitate realizate cu caracter anonim, recenziile oaspeților clubului 5C, analiza rapoartelor de către departamentul de calitate de la Paris și votul comitetului director. Din cele aproximativ 120 proprietăți inspectate anual, numai o pătrime din acestea devin membri Relais & Châteaux la finalizarea procesului de selecție. Odată devenit membru, asociația utilizează propriile instrumente de urmărire a parametrilor de calitate și realizează rapoarte trimestriale de satisfacție a clienților.
Beneficiile membrilor includ: accesul la segmentul specific de clienți Relais & Châteaux, sistem propriu de rezervări directe, platformă proprie de recrutare a celor mai buni candidați pentru echipele proprietăților membre, academie de formare directă sau online și accesul la întreaga infrastructură de comunicare și promovare specifică brandului Relais & Châteaux.
“Relais & Châteaux reunește individualități puternice, care au în comun entuziasmul dar și disciplina ospitalității, și împărtășesc aceeași viziune. <Hotelierii trebuie să vorbească din inimă> a fost recomandarea fondatorilor asociației, și ea rămâne la fel de actuală peste mai bine de 60 de ani. Astfel, la Epoque am descoperit vocația pentru autenticitate și sinceritate, precum și pasiunea pentru arta de a servi. Epoque își propune să își răsfețe și să își surprindă fiecare dintre oaspeți cu experiențe customizate, la fiecare ședere. Suntem foarte bucuroși să le urăm bun venit în familia Relais & Châteaux”, punctează Johan Creytens, Area Delegate for Benelux, Eastern Europe & Scandinavia în cadrul Relais & Châteaux.
Epoque este un boutique hotel cu un concept unic pe piață locală, reunind toate atributele ospitalității de lux: spații de cazare ample, exclusiv de tip apartament, un restaurant de gastronomie franceză, un SPA cu minunate facilități de recreere și un centru de evenimente premium.
Comunitatea Relais & Chateaux are peste 2 milioane de clienți pe an, al căror grad de fidelitate este de peste 60%. Clienții provin în principal din Statele Unite și Europa, astfel: 32% USA & Canada, 15% UK & Irlanda, 13% Franța, 8% Germania & Austria, 4% Benelux, 3% Italia, 6% Japonia & Asia. Media înnoptărilor anuale este 15-20, iar durata medie a unui sejur de 3,8 zile. Selectul club al clienților 5C („Caractère, Courtoisie, Calme, Charme et Cuisine„) numără peste 1.3000 de membri activi.
Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…
NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…
Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…
Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…
Sibiu redevine Capitala Crăciunului vineri, 15 noiembrie, de la ora 18:30, când luminile festive vor străluci în bradul de Crăciun…