„Succesul și feedbackul nemaipomenit pe care l-am primit lansând TraLaLa ne-a încurajat să dezvoltăm LooLooKids, canalul nostru de edutainment în limba engleză. Butonul de diamant acordat acum de YouTube reprezintă o certificare a calității, o încurajare, dar și o mare responsabilitate pentru că lunar animațiile și muzica noastră distrează și educă peste 120 de milioane de copii din lumea întreagă”, spune Alexandru Badan, CEO al LooLoo Kids.
Lansat în august 2014, canalul deținut de Mora TV, din Iași, are în prezent peste 13 milioane de abonați și mai mult de 5 miliarde de vizualizări. Cea mai mare parte a publicului vine din Statele Unite, cu aproximativ 700 milioane de vizualizări, urmat de Indonezia, India, Thailanda, Marea Britanie și Brazilia.
LooLoo Kids oferă cântece și conținut educațional pentru copii, sub forma animației 3D, în 7 limbi: engleză (cea mai mare parte), română, rusă, spaniolă, portugheză, turcă și lituaniană. În curând va fi lansat conținut și în franceză, germană și italiană. LooLoo Kids găzduiește 100 de cântece originale pentru copii, în total 230 de minute de animație 3D.
„YouTube oferă oricărui creator de conținut o cale către publicul global, iar LooLoo Kids este deja departe pe acest drum. Au devenit unul cele mai populare canale de YouTube pentru copii din lume”, arată Elisabeta Moraru, Country Business Development Manager Google.
Alături de LooLoo Kids, compania Mora TV mai are în portofoliu TraLaLa – un canal cu 2 milioane de abonați destinat publicului din România, cu cântece și animații 3D pentru copii, și BoonBoon – cu desene animate dublate în limba română. Mora TV a fost înființată în 2012 de soții Cristina și Alexandru Badan din Iași, și a început cu canalul de YouTube TraLaLa, cu scopul de a crea conținut original pentru copii.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…