Primul brand românesc nominalizat la European Coffee Awards
Reading Time: 2 minute5 to Go a fost nominalizat în cadrul ”The European Coffee Awards”, devenind primul brand românesc din industria cafelei și a segmentului ”to go” care poate fi premiat la nivel internațional.
Evenimentul este organizat de Allegra Insights, o importantă agenție de cercetare din Marea Britanie și se află la cea de-a 12-a ediție, urmând a desemna câștigătorii pe 12 noiembrie 2019, în cadrul unui eveniment de gală.
Cel mai mare lanț de cafenele românesc a fost desemnat la categoria ”Best Coffee Chain”, alături de alte 18 lanțuri de cafenele din Bulgaria, Cehia, Ungaria, Polonia și Rusia.
”Nominalizarea unui brand 100% românesc într-o competiție de profil de asemenea anvergură este un vot de încredere în primul rând pentru antreprenorii români, că pot dezvolta branduri și afaceri care să concureze cu cele europene”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to Go.
Peste 100 de experți din industria cafelei au făcut nominalizările, experții răspunzând criteriilor organizatorilor, cum ar fi: puterea mărcii, performanța de business, inovația, calitatea produselor și a serviciilor, designul, atmosfera sau dedicarea în dezvoltarea industriei.
Următoarea etapă a competiției este una de vot deschis, susținătorii și experții din domeniu fiind invitați să aleagă din lista de nominalizări brandul către care va merge votul lor. Cei care doresc să susțină proiectul 5 to Go în cadrul ”The European Coffee Awards”, pot vota aici.
5 to Go depășește 120 de locații fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea mai accesată franciză din țara noastră. Sub sloganul ”Smile, there’s coffee!”, 5 to Go oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este produsul principal.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz