Yves Saint Laurent Beauty a deschis primul boutique din Europa, la București, în Băneasa Shopping City. Noul spațiu este cel de-al douăzecilea magazin propriu operat de L’Oréal România și comercializează produse și servicii exclusive, care nu sunt comercializate în alt magazin pe teritoriul țării, precum colecția de parfumerie Le Vestiaire Des Parfums sau cea pentru îngrijirea pielii – Or Rouge.
”Suntem încântați că am reușit să deschidem primul Boutique monobrand al brandului Yves Saint Laurent din Europa în România, la București, în Băneasa Shopping City. A fost o muncă enormă în spatele acestui proiect. O echipă talentată și super motivată a făcut posibilă „oferirea” acestui spațiu unic consumatorilor din România, în premieră europeană”, declară Cosmin Ban, General Manager al Diviziei de Lux din cadrul L’Oréal România. ”Ne dorim ca Boutique-ul YSL să devină o nouă destinație de beauty haute-couture, unde clienții vor fi introduși în universul unui brand care are puterea și resursele creative de a se reinventa permanent,” adaugă reprezentantul L’Oréal.
Boutique-ul comercializează o gamă completă de produse YSL Beauty, pentru toate categoriile în care brandul este prezent: make-up, skincare, parfumerie și, în premieră în România, gama de parfumuri de nișă de la YSL – Le Vestiaire des Parfums.
Tehnologia ModiFace
Aplicația Modiface, prezentă în boutique, va asista clienții în alegerea potrivită a culorilor de make-up.
YSL Beauty face parte din portofoliul L’Oréal România din 2013, odată cu lansarea Diviziei de Produse de Lux. În prezent, Divizia de Produse de Lux a L’Oréal România oferă consumatorilor 11 mărci exclusiviste și operează 11 magazine proprii, sub patru brand-uri diferite (Kiehl’s, Atelier Cologne, Armani Beauty și YSL Beauty).
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…