Antreprenoriat by BT

Primul an de Stup, one-stop-shop: 2.600 de antreprenori au accesat 3.800 de soluții de business

Reading Time: 3 minute

La un an de la lansare, Stup a devenit cel mai mare centru de interacțiune antreprenorială din țară: 2.600 de antreprenori au accesat 3.800 de soluții de business, iar comunitatea Stup a ajuns la 14.000 de membri.  

Stup este o inițiativă a Băncii Transilvania și BT Mic, un spațiu fizic (București, Calea Șerban Vodă 206-218) și online, destinat antreprenorilor, indiferent de banca la care sunt clienți, unde beneficiază de consiliere și de implementarea soluției de business potrivite.

La Stup, banca a creat infrastructura și mediul necesar conectării antreprenorilor cu furnizori de servicii și produse necesare înființării, gestionării și managementului afacerilor, și anume: BaseLinker, Danubius, D&C Conta, Ebriza, eJobs, Filip & Company, fonduri-structurale.ro, Franchwise, Gomag, Hosterion, The Yellow Creators, MiniCRM, MTH.Digital, Namirial, Prime Dash, Regina Maria, REGnet, SmartBill, Termene, ThinkOut și Weex Global.

Ce înseamnă primul an la Stup:

  • 14.000 de membri în comunitatea Stup;
  • 2.600 de antreprenori au accesat peste 3.800 de soluții business non-financiare și financiare;
  • 200 de business-uri s-au născut la Stup și au accesat peste 600 soluții;  
  • 5.000 de întâlniri pentru consultanță one-to-one;
  • 760 de soluții de business digitale au fost accesate de peste 500 de clienți;  
  • 110 business-uri au intrat în online: market place magazine online, campanii de marketing;
  • 6.000 de antreprenori au participat la evenimente;
  • 1.500 de afaceri mici și start-up-uri au obținut finanțare prin BT Mic.

“Primul an de Stup a fost intens și frumos. Mulți antreprenori ne-au trecut pragul pentru evenimente, pentru o soluție concretă sau pur și simplu pentru o discuție despre cum pot face mai mult, mai bine în business-ul lor. Experiența acestui prim an este fundația solidă pe care ne propunem să creștem în continuare Stupul, să contribuim la dezvoltarea comunității antrperenoriale într-un mod real, util, autentic.”

Cristina Sindile, CEO BT Mic

Ce #SeFaceLaStup

  • Business-uri, site-uri, magazine online, campanii de marketing online, se francizează afaceri, se obține semnătură electronică etc.
  • Sunt înființate afaceri: oricine dorește să înceapă un business, găsește la Stup tot ce are nevoie pentru a face acest pas – înregistrare la Registrul Comerțului, soluție de facturare și de contabilitate, casă de marcat etc. 
  • Go online: pentru lansarea unei afaceri în mediul digital, antreprenorii beneficiază de consiliere și de implementarea soluției – site, magazin online, marketplace -, precum și de implementarea campaniilor de marketing online.
  • Sunt accesate soluții pentru rezolvarea unor nevoi reale pe care orice business îl are: contabilitate, facturare, marketing online, management cash-flow și analiză financiară, consultanță pe partea legală și accesare fonduri europene, servicii de recrutare și medicale pentru angajați etc.
  • Se obțin finanțări din partea BT Mic, compania de microfinanțare a Grupului Banca Transilvania.

Beneficii pentru antreprenorii care sunt membri ai comunității Stup:

  • Consiliere gratuită pe orice temă antreprenorială;
  • Fără taxă de membru;
  • Participare gratuită la cursuri.

Primul pas spre Stup este deschiderea unui cont pe site-ul https://www.stup.bancatransilvania.ro/.

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și principalul finanțator al economiei, acoperind toate segmentele de clienți și linii de business în sectorul financiar. Cu o poveste începută în urmă cu aproape 30 de ani, are 20% cotă de piață, 4 milioane de clienți, peste 9.200 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități. Valoarea brandului Banca Transilvania a depășit pragul de 500 de milioane USD și a intrat în top 300 în Brand Finance Banking 500 2023. De asemenea, este în Top 10 Strongest Banking Brands Worldwide, cu un brand rating AAA+. Dincolo de banking, banca dorește să aibă impact pozitiv în România – pentru oameni, business și mediu.

BT Mic este compania de microfinanțare a Grupului Financiar Banca Transilvania. Se adresează companiilor cu o cifră de afaceri anuală de până la 1 milion de lei din toate domeniile de activitate. Facilitează accesul la finanţare: peste 70% dintre clienţi au accesat primul credit de business prin intermediul BT Mic. Până în prezent, compania a sprijinit peste 26.000 de afaceri mici să crească, acordând finanțări de peste 2 miliarde de lei.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Electrica are un EBITDA în scădere, dar tot peste 1 mld. lei în primele nouă luni din 2024

În primele nouă luni ale anului 2024, la nivelul Grupului Electrica, EBITDA a înregistrat o valoare de 1.062,0 milioane de…

2 ore ago

Acceleratorul Impact Creators a prezentat cele 14 startup-uri calificate în program  

Impact Hub Bucharest și fondul de investiții pre-seed din Europa Centrală și de Est, PurposeTech, prezintă cele 14 startupuri alese…

3 ore ago

Târgul de Crăciun de la Craiova se deschide pe 15 noiembrie

Cea mai frumoasă poveste de iarnă va fi prezentată, și în acest an, la Craiova, unde centrul orașului va fi,…

5 ore ago

La șantierul Damen Galați se construiesc două feriboturi electrice pentru Canada

Șantierul Naval Damen Galați a găzduit ceremonia de punere a chilei pentru primele două feriboturi complet electrice dintr-o serie de…

6 ore ago

Sphera Franchise Group, profit net normalizat în creștere cu 66% comparativ cu 2023

Sphera Franchise Group, cel mai mare grup de food service din România, a încheiat primele nouă luni din 2024 cu…

6 ore ago

ROCA Industry menține trendul de creștere. EBITDA cu 48% peste valoarea din 2023

ROCA Industry, primul holding industrial românesc specializat în producția de materiale de construcții și listat pe piața principală a BVB,…

6 ore ago