Antreprenoriat by BT

Primul an de Stup, one-stop-shop: 2.600 de antreprenori au accesat 3.800 de soluții de business

17 aug. 2023 3 min

Primul an de Stup, one-stop-shop: 2.600 de antreprenori au accesat 3.800 de soluții de business

Reading Time: 3 minute

La un an de la lansare, Stup a devenit cel mai mare centru de interacțiune antreprenorială din țară: 2.600 de antreprenori au accesat 3.800 de soluții de business, iar comunitatea Stup a ajuns la 14.000 de membri.  

Stup este o inițiativă a Băncii Transilvania și BT Mic, un spațiu fizic (București, Calea Șerban Vodă 206-218) și online, destinat antreprenorilor, indiferent de banca la care sunt clienți, unde beneficiază de consiliere și de implementarea soluției de business potrivite.

La Stup, banca a creat infrastructura și mediul necesar conectării antreprenorilor cu furnizori de servicii și produse necesare înființării, gestionării și managementului afacerilor, și anume: BaseLinker, Danubius, D&C Conta, Ebriza, eJobs, Filip & Company, fonduri-structurale.ro, Franchwise, Gomag, Hosterion, The Yellow Creators, MiniCRM, MTH.Digital, Namirial, Prime Dash, Regina Maria, REGnet, SmartBill, Termene, ThinkOut și Weex Global.

Ce înseamnă primul an la Stup:

  • 14.000 de membri în comunitatea Stup;
  • 2.600 de antreprenori au accesat peste 3.800 de soluții business non-financiare și financiare;
  • 200 de business-uri s-au născut la Stup și au accesat peste 600 soluții;  
  • 5.000 de întâlniri pentru consultanță one-to-one;
  • 760 de soluții de business digitale au fost accesate de peste 500 de clienți;  
  • 110 business-uri au intrat în online: market place magazine online, campanii de marketing;
  • 6.000 de antreprenori au participat la evenimente;
  • 1.500 de afaceri mici și start-up-uri au obținut finanțare prin BT Mic.
Cristina Sindile BT Mic

“Primul an de Stup a fost intens și frumos. Mulți antreprenori ne-au trecut pragul pentru evenimente, pentru o soluție concretă sau pur și simplu pentru o discuție despre cum pot face mai mult, mai bine în business-ul lor. Experiența acestui prim an este fundația solidă pe care ne propunem să creștem în continuare Stupul, să contribuim la dezvoltarea comunității antrperenoriale într-un mod real, util, autentic.”

Cristina Sindile, CEO BT Mic

Ce #SeFaceLaStup

Stup
  • Business-uri, site-uri, magazine online, campanii de marketing online, se francizează afaceri, se obține semnătură electronică etc.
  • Sunt înființate afaceri: oricine dorește să înceapă un business, găsește la Stup tot ce are nevoie pentru a face acest pas – înregistrare la Registrul Comerțului, soluție de facturare și de contabilitate, casă de marcat etc. 
  • Go online: pentru lansarea unei afaceri în mediul digital, antreprenorii beneficiază de consiliere și de implementarea soluției – site, magazin online, marketplace -, precum și de implementarea campaniilor de marketing online.
  • Sunt accesate soluții pentru rezolvarea unor nevoi reale pe care orice business îl are: contabilitate, facturare, marketing online, management cash-flow și analiză financiară, consultanță pe partea legală și accesare fonduri europene, servicii de recrutare și medicale pentru angajați etc.
  • Se obțin finanțări din partea BT Mic, compania de microfinanțare a Grupului Banca Transilvania.

Beneficii pentru antreprenorii care sunt membri ai comunității Stup:

  • Consiliere gratuită pe orice temă antreprenorială;
  • Fără taxă de membru;
  • Participare gratuită la cursuri.

Primul pas spre Stup este deschiderea unui cont pe site-ul https://www.stup.bancatransilvania.ro/.

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și principalul finanțator al economiei, acoperind toate segmentele de clienți și linii de business în sectorul financiar. Cu o poveste începută în urmă cu aproape 30 de ani, are 20% cotă de piață, 4 milioane de clienți, peste 9.200 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități. Valoarea brandului Banca Transilvania a depășit pragul de 500 de milioane USD și a intrat în top 300 în Brand Finance Banking 500 2023. De asemenea, este în Top 10 Strongest Banking Brands Worldwide, cu un brand rating AAA+. Dincolo de banking, banca dorește să aibă impact pozitiv în România – pentru oameni, business și mediu.

BT Mic este compania de microfinanțare a Grupului Financiar Banca Transilvania. Se adresează companiilor cu o cifră de afaceri anuală de până la 1 milion de lei din toate domeniile de activitate. Facilitează accesul la finanţare: peste 70% dintre clienţi au accesat primul credit de business prin intermediul BT Mic. Până în prezent, compania a sprijinit peste 26.000 de afaceri mici să crească, acordând finanțări de peste 2 miliarde de lei.

Array

Articole pe aceeași temă: