Pentru toți cei care doresc să devină travel influencers, Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel-tech, revine cu World Travel Hackers, cel mai râvnit job de vară, pentru 12 duouri – iar în acest an, toți cei care vor să devină influenceri de călătorii sunt recompensați, prin Kiwi.com Flight Crew.
Anul trecut, Kiwi.com a căutat 6 perechi de călători care să îndeplinească provocările de călătorie și a-și împărtăși experiența pe rețelele sociale, cu un buget de 10.000 de euro. Au primit 1200 de aplicații de la oameni din 73 de țări (și 475 de orașe diferite), dintre care 895 de aplicanți au fost din Europa iar 40 de duouri au ajuns pe lista scurtă. În cele din urmă, 7 perechi au fost selectate pentru a se bucura de vara vieții lor, din România, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, Polonia, Marea Britanie și Grecia.
Compania caută doisprezece noi membri ai echipei pentru un job de vară de 4 săptămâni pentru a călători prin lume ca World Travel Hackers. Aceasta este, probabil, cel mai căutat loc de muncă pe durata verii, deoarece candidații de succes vor putea să călătorească alături de un prieten sau partener la fel de pasionat de călătorit, și să li se acorde un buget de 10.000 EUR pentru a-și finanța călătoriile. Și pot să păstreze tot ce economisesc!
Pentru a deveni World Travel Hacker, aplicanții trebuie să:
● Să aibă domiciliul în Europa sau SUA;
● să aibă cel puțin 500 de urmăritori pe Instagram sau TikTok și un profil public;
● să fie fluenți în limba engleză;
● să aibă un pașaport valabil minim 9 luni;
● să poată lucra ca antreprenor independent.
Amicul de călătorie ales ar trebui să fie, de asemenea, vorbitor de engleză și trebuie să poată călători la fel de liber ca solicitantul pentru toate cele patru săptămâni.
În primul rând, cei interesați să aplice pentru a deveni World Travel Hacker trebuie să se înscrie în Kiwi.com Flight Crew, aici: https://www.kiwi.com/worldtravelhackers/.
Aceasta înseamnă că, chiar dacă nu vor fi selectați ca World Travel Hacker, ei sunt totuși recompensați pentru crearea de conținut de călătorie.
Odată ce sunt înscrierea este acceptată, vor primi un e-mail și pot începe să posteze!
Toți cei care creează minimum 3 postări pe canalele de social media vor primi tichete de zbor de 25 EUR și vor fi oficial în cursa pentru a deveni World Travel Hacker. Dacă mai fac încă două postări, pot primi tichete de zbor de până la 75 EUR.
În primele trei postării candidatul trebuie să:
● Spună de ce este persoana pe care Kiwi.com să o aleagă ca World Travel Hacker;
● Își prezinte partenerul de călătorie;
● Împărtășească cele mai bune sfaturi pentru economisirea banilor în călătorii.
Și, bineînțeles, să fie cât mai creativ posibil!
Bianca, din Suceava, selectată ca World Travel Hacker anul trecut, a spus despre experiența ei: „Călătoritul m-a făcut mai conștientă de cât de mare este această lume și cât de mici sunt de fapt problemele mele. M-a făcut să fiu mai recunoscătoare.” La aceasta, prietenul și partenerul ei de călătorie, Miles, adaugă: „A fi un World Travel Hacker pentru Kiwi.com este o experiență uimitoare și cel mai bun sfat pentru viitorii hackeri de călătorie ar fi doar să planifice din timp, să se gândească la ceea ce vor avea nevoie la ei, dar să nu se încarce cu prea multe, să se distreze și să se bucure de această aventură.”
Așa cum a fost cazul tuturor World Travel Hackers din 2023, Bianca și Miles au decis să continue să călătorească cu banii economisiți după job-ul lor ca influenceri de călătorie pentru Kiwi.com.
Kiwi.com este una dintre cele mai importante companii tehnologice de călătorii, cu sediul în Republica Cehă. Algoritmul inovativ Kiwi.com permite utilizatorilor să găsească opțiuni de călătorii și prețuri pe care alte motoare de căutare nu le pot vedea. Kiwi.com înregistrează zilnic 2 miliarde de verificări ale costurilor, analizând 95% din informațiile globale de zboruri. Pe site-ul Kiwi.com sunt efectuate zilnic 100 de milioane de căutări. În medie, în fiecare zi sunt vândute 70.000 de locuri.
HUAWEI Store România dă startul sezonului de Black Friday în 2024! Între 5 noiembrie și 2 decembrie, utilizatorii sunt invitați…
Vegis.ro, liderul de piață în comercializarea online a produselor organice și naturale, a pregătit între 7 și 11 noiembrie, reduceri…
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…