Cu o investiție de peste 10 milioane de euro, Primark, retailerul internațional de modă, a deschis astăzi cel de-al doilea magazin din România, în AFI Cotroceni, București.
Magazinul, situat la primul etaj al centrului comercial AFI Cotroceni, și-a întâmpinat primii clienți în această dimineață, la ora 10.00. Cu o investiție de 10 milioane de euro și 250 de noi locuri de muncă create la nivel local, deschiderea marchează un reper important pentru extinderea Primark în regiune.
Inaugurarea face parte din planurile de creștere ambițioase ale Primark în Europa Centrală și de Est (ECE), unde brandul are deja magazine deschise în Polonia, Republica Cehă, Slovenia și Slovacia. În decembrie 2022 a intrat pe piața din România, deschizând primul său magazin în București, în ParkLake. Retailerul are în continuare planuri de investiții în ECE, cu două noi magazine în Polonia, care urmează să fie deschise în cursul acestui an, și primul magazin din Ungaria, în capitala Budapesta, care urmează să fie inaugurat în 2024. Astfel, în regiunea ECE Primark va ajunge la 13 magazine pe șase piețe. În prezent, Primark operează o rețea de peste 420 de magazine în 16 țări din Europa și SUA.
Magazinul Primark din AFI Cotroceni se întinde pe 3.200 de metri pătrați pe un singur etaj, aducând formula unică Primark, cu cele mai noi tendințe și articole esențiale la prețuri avantajoase, pentru tot mai mulți clienți români. Deschiderea are loc chiar înainte de sezonul vacanțelor de vară, iar vizitatorii vor găsi în magazin cele mai noi colecții, inclusiv costume de baie, costume de plajă și rochii, precum și multe alte produse din gama de îmbrăcăminte pentru femei, bărbați, copii, articole pentru casă, beauty și accesorii.
Multe dintre liniile de îmbrăcăminte din magazinele Primark din București fac parte din marca tot mai extinsă Primark Cares a retailerului, reprezentativă pentru angajamentul companiei de a crea produse sustenabile pentru buzunarul fiecăruia. Deja 50% din hainele Primark sunt realizate din materiale reciclate sau din surse mai durabile, iar retailerul s-a angajat să dubleze această cifră până în 2030. În acest an, brandul a lansat, de asemenea, prima sa gamă de produse circulare, concepută folosind un nou standard de sustenabilitate bazat pe principiile stabilite de către Ellen MacArthur Foundation.
Săptămâna aceasta este importantă pentru expansiunea internațională a Primark, care deschide patru noi magazine în trei zile în Europa și SUA, precum și un magazin extins în Marea Britanie, reprezentând o investiție totală de peste 50 de milioane de euro și o suprafață suplimentară de 12.600 de metri pătrați de spațiu comercial. Joi, Primark va deschide noi magazine în Dundrum, Irlanda, primul său magazin din Lanzarote, Spania (al 58-lea pe piața spaniolă) și va inaugura, de asemenea, un nou magazin Primark în Green Acres, New York, al 18-lea magazin din SUA. Astfel, numărul total de magazine Primark la nivel global va ajunge la 425.
„Primark AFI Cotroceni este un magazin mult-așteptat, deschis la doar șase luni de la intrarea pe piața din România. Sunt încântat că putem oferi gama noastră accesibilă și experiența unică în magazin și mai multor oameni din București. Din momentul în care ne-am alăturat acestei noi comunități din capitală, am avut parte de o primire incredibilă și vreau să le mulțumesc din suflet tuturor colegilor noștri care au muncit din greu pentru a se asigura că suntem pregătiți pentru inaugurarea de astăzi”
Maciej Podwojski, Director de vânzări al Primark, Europa Centrală și de Est
Printre cele 15 proiecte inovatoare din întreaga lume selectate în acest an la Geneva Digital Market, în cadrul XR Coproduction…
Din 4 noiembrie, DIGI inaugurează operațiunile comerciale în Portugalia cu o gamă extinsă de servicii dedicate utilizatorilor persoane fizice: internet…
Agenția independentă de publicitate KUBIS și-a întărit departamentele de creație, respectiv client service, prin numirea lui Andrei Nica în funcția…
La scurt timp după ce a absolvit cursurile Institutului European de Design din Milano și ale unei academii de profil,…
După câteva luni de pregătiri, care debutează în luna august, Karla Balint, fondatoarea KA&MA Trading, și echipa ei erau pregătiți…
Între 14 și 17 noiembrie, Mastercard întinde covorul roșu la cinema Victoria din Cluj-Napoca pentru a oferi cinefililor oportunitatea de…