Antreprenori

Prima fabrică de clătite ready made din România

Reading Time: 3 minute

Cu investiție de aproximativ 130.000 de euro, grupul de firme Presage/Micro Food Company a deschis prima fabrică de clătite ready made din România, concomitent cu semnarea primului contract cu un lanț de retail alimentar. Astfel, începând cu luna martie, brandul românesc Clatette se regăsește pe rafturile Auchan România din București, cu trei sortimente: foi de clătite clasic (făina, ouă, lapte), foi de clătite cu cacao&rom, foi de clătite cu scorțișoară.

Tort de clătite

Produsul finit constă din 12 foi de clătite proaspete, produse din ingrediente naturale, ambalate în vid.

De asemenea, clătitele  sunt distribuite și pe canale HoReCa, cu precădere în cantinele școlilor și grădinițelor publice și private, dar pot fi comandate și pentru petreceri corporate sau private.

”Am gândit acest produs având în minte două lucruri: femeia modernă, mai mult sau mai puțin sofisticată, independentă, foarte activă, care preferă să petreacă fără griji cât mai mult timp cu familia sau cu prietenii, fără să petreacă prea mult timp în bucătărie, dar care este totuși foarte atentă la eticheta produselor pe care le achiziționează și le pregătește pentru cei dragi. Uitându-ne la trend-ul crescător de consum al produselor ready meal și fresh food, din ultimii doi ani, coroborat cu atenția sporită a românilor pentru produse autohtone și clean label, sunt optimistă în reușita proiectului nostru și în dezvoltarea următoarelor sortimente pe care le avem în lucru, cu adresabilitate și mai mare, incluzând consumatorul în mișcare, ce preferă gustările Ready To Go”, declară Georgiana Gheorghe, fondatoarea brandului Clatette.

Cum a fost direcționată investiția?

Suma, provenită din două finanțări bancare (Banca Transilvania și BCR) în valoare de 450.000 lei și a propriului capital, a fost investită în amenajarea spațiului, utilaje de producție și ambalare, mașină de transport, softuri de gestiune, echipamente de lucru, analize și certificări pentru standarde food safety, branding și marketing.

Produsele se adresează consumatorului tânăr, modern, din mediul urban, foarte activ, care preferă să petreacă relaxat, cât mai mult din timpul liber cu prietenii sau cu familia, și cu cât mai puține griji.

Clătitele sunt rafinate, cu un gramaj de 200 – 250gr/pac, un tabel nutrițional foarte echilibrat și adaos redus de zahăr.

 

În portofoliul Clatette se regăsesc cel puțin 10 rețete, însă în piață au fost distribuite pe diferite canale, 7 dintre acestea; 5 ca baze pentru pentru deserturi: foi de clătite simple cu faină albă, cu cacao & rom, cu scorțisoară, cu vanilie Bourbon, cu mentă uscată mărunțită și două rețete fără zahăr, ce pot fi folosite ca baze pentru gustări rapide: foi de clătite cu făină integrală (fără zahăr) și cu busuioc uscat mărunțit.

Clătite cu brânză și castraveți
Loredana Sandulescu

Recent Posts

Zilele Biz 2024: Cum abordează liderii de business din România provocările unei lumi în continuă transformare

Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…

46 de minute ago

Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică

Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…

o oră ago

MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”

MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…

5 ore ago

Ora de sănătate în școli: educație, prevenirea bolilor

„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…

6 ore ago

Reacția piețelor după alegerea lui Donald Trump ca președinte în SUA

Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…

7 ore ago

România, promovată ca destinație de turism pe autobuzele din Londra

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…

7 ore ago