Prima fabrică de clătite ready made din România
Reading Time: 3 minuteCu investiție de aproximativ 130.000 de euro, grupul de firme Presage/Micro Food Company a deschis prima fabrică de clătite ready made din România, concomitent cu semnarea primului contract cu un lanț de retail alimentar. Astfel, începând cu luna martie, brandul românesc Clatette se regăsește pe rafturile Auchan România din București, cu trei sortimente: foi de clătite clasic (făina, ouă, lapte), foi de clătite cu cacao&rom, foi de clătite cu scorțișoară.
Produsul finit constă din 12 foi de clătite proaspete, produse din ingrediente naturale, ambalate în vid.
De asemenea, clătitele sunt distribuite și pe canale HoReCa, cu precădere în cantinele școlilor și grădinițelor publice și private, dar pot fi comandate și pentru petreceri corporate sau private.
”Am gândit acest produs având în minte două lucruri: femeia modernă, mai mult sau mai puțin sofisticată, independentă, foarte activă, care preferă să petreacă fără griji cât mai mult timp cu familia sau cu prietenii, fără să petreacă prea mult timp în bucătărie, dar care este totuși foarte atentă la eticheta produselor pe care le achiziționează și le pregătește pentru cei dragi. Uitându-ne la trend-ul crescător de consum al produselor ready meal și fresh food, din ultimii doi ani, coroborat cu atenția sporită a românilor pentru produse autohtone și clean label, sunt optimistă în reușita proiectului nostru și în dezvoltarea următoarelor sortimente pe care le avem în lucru, cu adresabilitate și mai mare, incluzând consumatorul în mișcare, ce preferă gustările Ready To Go”, declară Georgiana Gheorghe, fondatoarea brandului Clatette.
Cum a fost direcționată investiția?
Suma, provenită din două finanțări bancare (Banca Transilvania și BCR) în valoare de 450.000 lei și a propriului capital, a fost investită în amenajarea spațiului, utilaje de producție și ambalare, mașină de transport, softuri de gestiune, echipamente de lucru, analize și certificări pentru standarde food safety, branding și marketing.
Produsele se adresează consumatorului tânăr, modern, din mediul urban, foarte activ, care preferă să petreacă relaxat, cât mai mult din timpul liber cu prietenii sau cu familia, și cu cât mai puține griji.
Clătitele sunt rafinate, cu un gramaj de 200 – 250gr/pac, un tabel nutrițional foarte echilibrat și adaos redus de zahăr.
În portofoliul Clatette se regăsesc cel puțin 10 rețete, însă în piață au fost distribuite pe diferite canale, 7 dintre acestea; 5 ca baze pentru pentru deserturi: foi de clătite simple cu faină albă, cu cacao & rom, cu scorțisoară, cu vanilie Bourbon, cu mentă uscată mărunțită și două rețete fără zahăr, ce pot fi folosite ca baze pentru gustări rapide: foi de clătite cu făină integrală (fără zahăr) și cu busuioc uscat mărunțit.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz