Prima comunitate a oamenilor de marketing
Reading Time: < 1 minutAm provocat zece dintre cei mai importanti directori de marketing din Romania sa-si schimbe, pentru o zi, compania in care lucreaza. Pornind de la ideea ca inovatia implica de cele mai multe ori o schimbare de perspectiva, echipa Biz a facilitat schimburi de experienta si discutii de marketing intre cativa dintre cei mai importanti jucatori din economia romaneasca.
Fiecare participant a devenit „director de marketing pentru o zi” intr-o companie dintr-un domeniu diferit de cel in care activeaza, s-a intalnit cu directorul de marketing titular si cu echipa acestuia si a discutat problemele de marketing, organizare si branding pe care compania respectiva le avea in program in acea zi.
Alaturi de echipa Telekom Romania, am gandit si am pornit aceasta idee fiind convinsi ca poate aduce mari schimbari in industria romaneasca de marketing. Am pornit la drum cu un singur gand: sa punem bazele primei comunitati a profesionistilor din acest domeniu si ne-am dorit sa-i aducem impreuna si sa-i determinam sa se cunoasca si sa impartaseasca idei si experiente de business.
Mi-a placut fiecare intalnire in parte si m-a incantat sa-i aud spunand ca intotdeauna cele mai bune lectii se invata in practica. Dar mai ales sa vad ca incep colaborari directe si dupa incheierea acestui experiment!
Asa cum au spus-o toti cunoscatorii domeniului, Biz Marketing Xchange era un proiect imposibil, care insa a devenit posibil. Increderea ca oamenii au nevoie sa fie scosi din zona de confort si pusi sa gandeasca „out of the box” ne-a determinat sa punem in practica acest proiect si ne-a ajutat sa-l si ducem la indeplinire.
Biz Marketing Xchange se va desfasura, incepand din acest an, in fiecare primavara si este un proiect initiat dupa o idee a GMP Advertising.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz