Heineken® Silver a fost lansată inițial în metaverse, în urmă cu o lună, ca o ironie a brandului Heineken® la adresa mărcilor ce promovează produse în spațiul virtual, deși ele sunt, de fapt, mai potrivite pentru a fi savurate în viața reală.
Acum, în cadrul unei serii de evenimente exclusive în întreaga Europă, Heineken® Silver iese din metaverse și intră în lumea reală, demonstrând că nimic nu se compară cu gustul extra fresh al unei beri în realitate.
Bram Westenbrink, directorul global al brandului Heineken®, a precizat: „Am lansat Heineken® Silver în metaverse mai întâi ca o ironie la adresa unei lansări de produs, pentru a sublinia faptul că noi credem că cel mai bun mod de a experimenta Heineken® este în lumea reală. Astăzi ne jucăm cu adevărat cu această lume virtuală în lumea reală, cu evenimente phygital în toată Europa, sărbătorind noul membru al familiei Heineken® și oferind ce este mai bun din ambele lumi: divertisment captivant ca în metaverse, dar cu o bere pe care o poți bea, la propriu”.
Heineken® Silver s-a lansat la București printr-un eveniment unic la Uzina Electrică Filaret, cu un line-up special: The Stickmen Project, UNU’ (Dj set) și Bianca Adam.
Primii 50 de participanți la eveniment au primit și câte un FRT (For Real Token), piese de artă de colecție create în parteneriat cu artistul vizual J. Demsky, originar din Spania. Aceste FRTs reprezintă o interpretare ironică a culturii NFT-ului, ce reunește elementele din lumea fizică cu cele din lumea digitală, într-o ediție limitată de doar 1795 de piese de artă create în toată lumea. Cei care au primit un astfel de token au intrat și în cursa pentru a câștiga unul dintre cele 3 pachete VIP pentru Saga Festival oferite de organizatori la finalul evenimentului.
Sharon Anette, Marketing Director Heineken® România, a transmis: „Prin evenimentul de lansare Heineken Silver IN REAL LIFE ne-am dorit să reamintim tuturor că experiențele autentice se trăiesc alături de prieteni, în viața reală. Asta este Heineken Silver: un brand cool, care știe că, pentru tinerii Generația Z, dar nu numai, viața îmbină realul și digitalul. Trăim în ambele lumi, ne distrăm în metaverse, dar bem o bere cu prietenii în viața reală. Asta a fost scopul nostru: să recreăm această dualitate prin atmosfera, activările și artiștii prezenți la eveniment.”
Consumatorii pot găsi sortimentul Heineken® Silver în toată Europa începând cu 7 aprilie 2022. Cu o aroma proaspătă și răcoroasă și un gust final subtil, Heineken® Silver este și mai ușor de consumat, această bere fiind concepută pentru a satisface gusturile moderne. Fabricată cu aceleași ingrediente naturale de cea mai bună calitate precum varianta clasică a berii, Heineken Silver este o băutură limpede și plăcută de public, cu un cu un gust extra fresh- for real.
În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…
PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…
Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…
AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…
Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…
Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…