Coca-Cola România și-a extins portofoliul prin lansarea pe piața locală a unei noi băuturi energizante, Coca-Cola Energy.
”Coca-Cola Energy contine ingrediente obținute din surse naturale și are gustul delicios și răcoritor al Coca-Cola”, spune Javier Meza, Global Chief Marketing Officer, Sparkling Business.
Coca-Cola Energy conține cafeină obținută din surse naturale, extracte de guarana, vitamina B și nu are adaos de taurină.
Băutura va fi disponibilă și în varianta Coca-Cola Energy Zero Zahăr, iar cele două produse vor fi disponibile în doze de 250 ml în rețelele de magazine.
Compania plănuiește să extindă lansarea acestei băuturi pe mai multe piețe la nivel global în 2019, concentrându-se inițial pe piețele europene.
Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…
A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…
Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…
PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…
După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…