Stiri

Prima asigurare RCA pe care o poți cumpăra direct pe TikTok. Ce pași trebuie urmați

5 apr. 2024 4 min

Prima asigurare RCA pe care o poți cumpăra direct pe TikTok. Ce pași trebuie urmați

Reading Time: 4 minute

XIGA, un startup insurtech care avansează conceptul Embedded Insurance în regiunea Europei Centrale și de Est și în care LIFE IS HARD are o cotă de participare de 10%, prin LIH Ventures, lansează în premiera în Romania, o campanie de asigurări RCA embedded pe platforma TikTok, în parteneriat cu Tudor Bratu, creator de conținut automotive, fost realizator de emisiuni TV dedicate industriei auto.

Timp de trei luni, până la finalul lunii aprilie, Tudor Bratu va posta pe canalele sale social media conținut video în care explică membrilor comunității cum pot accesa, simplu și rapid, cele mai bune oferte de asigurare RCA. Urmând doar trei pași simpli, utilizatorul poate analiza, decide și achiziționa o asigurare, prin intermediul XIGA, direct din canalul TikTok al lui Tudor Bratu, astfel:

  1. Click pe linkul disponibil în conținutul creat și promovat de Tudor Bratu pentru a ajunge în platforma XIGA
  2. Scanează talonul auto cu ajutorul camerei telefonului mobil
  3. Compară ofertele de asigurare RCA generate de XIGA și cumpără instant asigurarea dorită

Decizia de a colabora cu Tudor Bratu a pornit din dorința XIGA de a explora noi teritorii de promovare și de a aduce un produs uzual de asigurare direct în platformele de social media, unde utilizatorii își petrec din ce în ce mai mult timp pentru entertainment dar care devine, treptat, un motor de căutare pentru produse și branduri.

“Sistemul nostru embedded insurance simplifică procesul de vânzare a asigurărilor, eliminând barierele tradiționale și oferind partenerilor suport tehnic și de conformare cu cadrul legal al partenerilor. Prin XIGA, companiile care vând direct către consumatorul final au posibilitatea de a include produse de asigurare în oferta lor, crescându-și, astfel, veniturile și facilitând accesul digital al utilizatorilor la produse din insurance care le asigură protecție. Dar nu numai companiile pot face asta, ci și afiliații, cum este Tudor Bratu. Noi îl ajutăm pe Tudor să ofere comunității lui un serviciu de care sunt direct interesați. Tudor Bratu are o comunitate de peste 2 milioane de urmăritori în social media și așa cum știm, în ultimii ani, rețelele sociale se află în top 3 surse de căutare de produse, cu o mare popularitate în rândul cumpărătorilor online. Suntem nerăbdători să aflăm cum vor reacționa consumatorii la această campanie experiment și credem că va fi primită cu entuziasm,” George Oprea, fondatorul XIGA.

“LIFE IS HARD susține deschiderea de noi canale de distribuție, oferind soluții de integrare a ofertelor de asigurare în ecosistemele digitale și fizice preferate de clienți. LIH recunoaște potențialul considerabil pe care soluțiile de embedded insurance le au în a face asigurările accesibile cât mai multor utilizatori și vrem ca aceștia să se bucure de o experiență de cumpărare naturală și intuitivă, atât online cât și offline. De aici și susținea pe care LIH o acordă start-up-ului XIGA, ” Radu Moldovan-Petruț, Chief Marketing Officer LIFE IS HARD. WORK SOFT

“Consider că XIGA este cea mai rapidă platformă prin care un utilizator poate să primească, on-the-go, cele mai convenabile oferte RCA. Procesul este foarte simplu: accesezi link-ul din bio, scanezi talonul mașinii și primești ofertele. Simplu și rapid, într-o eră în care attention span-ul utilizatorilor de internet este din ce în ce mai mic. Eu sper că urmăritorii clipurilor mele să încerce XIGA pentru că sigur vor aprecia ușurința și simplitatea cu care sistemul le va oferi opțiunile de RCA ale celor mai mari asigurători,” menționează Tudor Bratu, creator de conținut automotive și afiliat XIGA.

Vânzări prin afiliere

Cu acest parteneriat, XIGA marchează lansarea strategiei sale de vânzări prin afiliere, deschizând astfel noi orizonturi în distribuția de asigurări.


În acest mod, XIGA face accesibile noi posibilități de valorificare a relațiilor cu clienții și de diversificare a portofoliului de servicii, ajutând la crearea de noi canale de venituri pentru parteneri, prin comisioane din vânzări. Mai mult, start-up-ul aduce valoare adăugată comunităților partenerilor prin produse de asigurare ajustate la nevoile specifice ale clienților lor: oferte adaptate produsului principal, opțiuni de add-on disponibile înainte de finalizarea unei cumpărături sau pachete bundle concepute să adauge valoare și siguranță. Această abordare nu doar eficientizează cumpărarea, dar oferă și o protecție optimă consumatorilor, asigurându-i în fața oricărui incident neașteptat.

În prezent, XIGA include în portofoliul său asigurări de tip RCA și călătorie, urmând să adauge noi canale de distribuție și să extindă oferta cu noi produse adiacente.

LIFE IS HARD, prin rolul său de Key Technology partner pentru Industria de Asigurări din România, se plasează în fruntea inovației în această industrie prin utilizarea tehnologiei de inteligență artificială (AI) și dezvoltarea de soluții de asigurare integrate, precum Embedded Insurance. Pentru LIFE IS HARD aceștia sunt pași obligatorii în crearea celui mai mare ecosistem de distribuție de asigurări din Europa Centrală și de Est. Acesta va permite clienților din industria asigurărilor să ofere consumatorilor experiențe personalizate și access la soluții de asigurare, adaptate nevoilor lor, într-un mod eficace, modern și intuitiv.

XIGA este un startup insurtech care avansează conceptul embedded insurance în regiunea Europei Centrale și de Est și în care LIFE IS HARD are o cotă de participare de 10%, prin LIH Ventures. XIGA operează pe model Business to Business to Consumer și își propune să ofere companiilor Business to Consumer posibilitatea de a include produse de asigurare în oferta lor, crescându-și, astfel, veniturile și facilitând accesul digital al utilizatorilor finali la produse din insurance care le asigură protecție.
Printre potențialii beneficiari ai acestui model se numără entități precum magazine online și operatori de telecomunicații, la dealeri auto și lanțuri de supermarketuri, XIGA deschizând astfel noi orizonturi în valorificarea relațiilor cu clienții și în diversificarea portofoliului de servicii.

Array

Articole pe aceeași temă: