Sub sloganul “Mea Pulpa”, Prigat a lansat noua gama Prigat cu Pulpa, ce include trei variante: cu portocale, grapefruit si mandarine.
Sticlele Prigat cu Pulpa au o forma noua, fiind disponibile în varianta de 1,5 L. Campania de promovare se desfasoara în perioada iulie – august 2014 si are ca element de baza un spot TV.
In coloana sonora a spotului se regaseste cea mai recenta melodie atrupei Moonlight Breakfast, “Go Get It”, ce poarta semnatura Siia George Cristian si Siia Cristina Mihaela.
In afara de spot, campania include promovare in-store, prin canale de social media si activitati de PR.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…