Pretul mediu platit de romani pe un smartwatch, 1.290 de lei
Reading Time: < 1 minutDaca pentru tablete, 2015 s-a dovedit a fi primul an cu scaderi ale vanzarilor, in schimb pentru smartwatch-uri se poate vorbi de un real boom. Retailerul QuickMobile, de exemplu, a vandut peste 11.000 de ceasuri inteligente anul trecut, in valoare totala de14,5 milioane de lei, in crestere cu 340% fata de 2014, cand a comercializat 2.500 de unitati, in valoare de aproximativ 1,5 milioane de lei.
Pretul mediu platit pentru un astfel de dispozitiv a fost, anul trecut, de 1.290 de lei.
Ceasurile inteligente au reprezentat 10% din vanzările QuickMobile în 2015, fata de 1% în 2014. In functie de numarul de unitati vandute, din top trei cele mai populare modele din oferta retailerului in 2015 au făcut parte: Apple Watch 42 mm, Samsung Gear S si Pebble.
In functie de valoarea totala a comenzilor pentru fiecare model în parte, clasamentul pe 2015 arata astfel: Apple Watch, Samsung Gear, Pebble, Moto 360, LG Watch și MyKronoz.
La o analiza a preferintelor in functie de sexe, se observa ca atunci cand cumpara un ceas inteligent, barbatii tin cont de caracteristicile tehnice, iar femeile sunt interesate de design, culori și brand.
Totodata, cel mai scump smartwatch vandut in 2015 de QuickMobile a fost un Apple Watch Edition, varianta de lux, placata cu aur de 18k, in valoare de 79.999 lei.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz